• EDERRA/CIERRA BIEN LA PUERTA (LETRAS HISPANICAS 572)

    AMESTOY, IGNACIO CATEDRA BUTXACA CASTELLA Ref. 9788437622248 Altres de la mateixa col·lecció Altres del mateix autor
    Ignacio Amestoy (Bilbao, 1947) ha compaginado su actividad como dramaturgo con el periodismo. La noción de compromiso, aprendida durante los años de su formación universitaria y escénica, ha determinado su actividad periodística y teatral, ejercidas siempre desde la exigencia literaria, pero también...
    Dimensions: 180 x 110 x 16 mm Peso: 244 gr
    Registra't i guanya punts amb totes les teves compres. Al comprar aquest producte, podràs obtenir fins a 15 punts, amb un valor de 0,75 € per a la teva propera compra.
    Sense Estoc - Consultar disponibilitat
    14,90 €
  • Descripció

    • Encuadernació : Otros
    • ISBN : 978-84-376-2224-8
    • Data d'edició : 01/04/2005
    • Any d'edició : 2005
    • Idioma : Español, Castellano
    • Autors : AMESTOY, IGNACIO
    • Nº de pàgines : 336
    • Col·lecció : LETRAS HISPÁNICAS
    Ignacio Amestoy (Bilbao, 1947) ha compaginado su actividad como dramaturgo con el periodismo. La noción de compromiso, aprendida durante los años de su formación universitaria y escénica, ha determinado su actividad periodística y teatral, ejercidas siempre desde la exigencia literaria, pero también cívica. Su obra dramática ha merecido numerosos premios, entre ellos el Lope de Vega en 1982 por «Ederra» y el Premio Nacional de Literatura Dramática en 2002, por «Cierra bien la puerta». La contundencia de su lenguaje, la adopción de criterios de modernidad teatral, la creación de personajes poderosos que llegan a adquirir una dimensión mítica están en consonancia con la elección de la tragedia como género y con la búsqueda de formas de ritualidad. Las dos obras que aquí se editan son dos textos muy diferentes, pero no exentos de coincidencias. «Ederra» es una tragedia poderosamente ritualizada y hermética. «Cierra bien la puerta» es una comedia dramática, cuyo lenguaje y personajes se acercan más a las formas del teatro realista. En ambas domina una similar percepción metafísica de la realidad, vigorosa y sugestiva, que tiene que ver con el pensamiento existencialista y con la irrenunciable noción de compromiso con la realidad. Ambas se suceden en un ámbito familiar donde las relaciones son extrañas, intensas e incluso agresivas. Las dos tienen a la mujer como principal protagonista.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.