• HACIA UNA PRÁCTICA EFICAZ DE LAS PSICOTERAPIAS COGNITIVAS (BIBLOTECA DE PSICOLOGÍA,166)

    MODELOS Y TÉCNICAS PRINCIPALES

    CARO GABALDA, ISABEL DESCLEE DE BROUWER (ESPAÑOLA) PSICOLOGIA CREIXEMENT PERSONAL Ref. 9788433024688 Altres de la mateixa col·lecció Altres del mateix autor
    Este texto se centra en el amplio campo de las psicoterapias cognitivas. El libro es de gran interés para terapeutas en formación o con experiencia en el modelo cognitivo que quieren estar al día en este campo, así como disponer de un manual de uso (teórico y práctico) que integre técnicas y formato...
    Ancho: 150 cm Largo: 210 cm Peso: 250 gr
    Registra't i guanya punts amb totes les teves compres. Al comprar aquest producte, podràs obtenir fins a 30 punts, amb un valor de 1,50 € per a la teva propera compra.
    Sense Estoc - Consultar disponibilitat
    30,00 €
  • Descripció

    • Encuadernació : Rústica
    • ISBN : 978-84-330-2468-8
    • Data d'edició : 01/02/2011
    • Any d'edició : 2011
    • Idioma : Español, Castellano
    • Autors : CARO GABALDA, ISABEL
    • Traductors : 0270006144000
    • Ilustradors : /
    • Nº de pàgines : 470
    • Col·lecció : BIBLIOTECA DE PSICOLOGÍA
    • Nº de col·lecció : 166
    Este texto se centra en el amplio campo de las psicoterapias cognitivas. El libro es de gran interés para terapeutas en formación o con experiencia en el modelo cognitivo que quieren estar al día en este campo, así como disponer de un manual de uso (teórico y práctico) que integre técnicas y formatos de diversos modelos cognitivos, desde modelos de reestructuración cognitiva a modelos construccionistas en psicoterapias cognitivas. Ampliando esta introducción teórica, se exponen sus principales técnicas, como por ejemplo, técnicas de tipo cognitivo, conductual, experiencial, lingüístico y narrativo. Igualmente, se presentan, de forma práctica, las principales formas de evaluación cognitiva de tipo racionalista o de tipo constructivista, sin olvidar cuestiones relativas a la formación de los terapeutas cognitivos, junto a sus características y sus competencias básicas.

    Isabel Caro Gabalda es Catedrática del Área de Personalidad, Evaluación y Tratamientos Psicológicos de la Universidad de Valencia. Miembro docente y fundador de la Asociación Española de Psicoterapias Cognitivas y miembro invitado de la Society for Constructivism in Human Sciences ha publicado numerosos artículos y libros en este campo. Además ha contribuido a él con el desarrollo de la terapia lingüística de evaluación. Por este trabajo recibió, en 2002, el J. Talbot Winchell Award otorgado por el Institute of General Semantics (Nueva York).

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.