• GENERACIÓN APP, LA

    CÓMO LOS JÓVENES GESTIONAN SU IDENTIDAD, SU PRIVACIDAD Y SU IMAGINACIÓN EN EL MU

    GARDNER, HOWARD; DAVIS, KATIE PAIDOS PSICOLOGIA CREIXEMENT PERSONAL Ref. 9788449329852 Altres de la mateixa col·lecció Altres del mateix autor
    No es arriesgado afirmar que la generación actual de jóvenes está profundamente (por no decir totalmente) inmersa en los medios digitales. Los profesores Howard Gardner y Katie Davis describen a los jóvenes de hoy como «La generación APP», y en este libro deslumbrante estudian qué significa ser «app...
    Ancho: 155 cm Largo: 233 cm Peso: 250 gr
    Registra't i guanya punts amb totes les teves compres. Al comprar aquest producte, podràs obtenir fins a 22 punts, amb un valor de 1,10 € per a la teva propera compra.
    Sense Estoc - Consultar disponibilitat
    21,90 €
  • Descripció

    • Encuadernació : Otros
    • ISBN : 978-84-493-2985-2
    • Data d'edició : 01/02/2014
    • Any d'edició : 2014
    • Idioma : Español, Castellano
    • Autors : GARDNER, HOWARD; DAVIS, KATIE
    • Traductors : MONTSERRAT ASENSIO FERNÁNDEZ
    • Nº de pàgines : 240
    • Col·lecció : BIBLIOTECA HOWARD GARDNER
    No es arriesgado afirmar que la generación actual de jóvenes está profundamente (por no decir totalmente) inmersa en los medios digitales. Los profesores Howard Gardner y Katie Davis describen a los jóvenes de hoy como «La generación APP», y en este libro deslumbrante estudian qué significa ser «app dependiente» frente a ser «app competente» y cómo la vida de esta generación difiere de la vida anterior a la era digital.

    Gardner y Davis abordan tres áreas cruciales de la vida de los adolescentes, como son la identidad, la intimidad y la imaginación. Gracias a sus investigaciones pioneras, complementadas con entrevistas a jóvenes y a grupos de estudio de sus colaboradores, así como a una insólita comparación de las producciones artísticas de los jóvenes antes y después de la era digital, los autores desvelan los inconvenientes de las aplicaciones, que difuminan el sentimiento de identidad, fomentan las relaciones superficiales con los demás y entorpecen la imaginación creativa. Por otra parte, las ventajas de las aplicaciones no dejan de sorprendernos,  pues  pueden fomentar un fuerte sentimiento de identidad, propiciar las relaciones profundas y estimulan la creatividad.  Para Gardner y Davis, el reto consiste en aventurarse a utilizar las apps más allá de aquello para lo que han sido diseñadas. Asimismo, indican que el potencial de las apps puede ser un trampolín para aumentar nuestra creatividad y nuestras aspiraciones.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.