• ORGANIZACIÓN DEL ESPACIO EN EL AULA INFANTIL, LA

    DE LA TEORÍA A LAS EXPERIENCIAS PRÁCTICAS

    MADRID VIVAR, DOLORES/MAYORGA FERNÁNDEZ, Mª JOSÉ OCTAEDRO, S.L. PEDAGOGIA Ref. 9788499212258 Altres de la mateixa col·lecció Altres del mateix autor
    En la actualidad la sociedad demanda cambios en los centros educativos, tanto en la oferta de formación de los mismos como en las condiciones materiales y estructurales. Todos los enfoques recientes sobre el aprendizaje destacan la importancia de la variable organizativa espacial. Consideramos que e...
    Ancho: 150 cm Largo: 230 cm Peso: 250 gr
    Registra't i guanya punts amb totes les teves compres. Al comprar aquest producte, podràs obtenir fins a 17 punts, amb un valor de 0,85 € per a la teva propera compra.
    Sense Estoc - Consultar disponibilitat
    16,80 €
  • Descripció

    • Encuadernació : Rústica
    • ISBN : 978-84-9921-225-8
    • Data d'edició : 01/10/2012
    • Any d'edició : 2012
    • Idioma : Español, Castellano
    • Autors : MADRID VIVAR, DOLORES/MAYORGA FERNÁNDEZ, Mª JOSÉ
    • Nº de pàgines : 176
    • Col·lecció : RECURSOS
    • Nº de col·lecció : 135
    En la actualidad la sociedad demanda cambios en los centros educativos, tanto en la oferta de formación de los mismos como en las condiciones materiales y estructurales. Todos los enfoques recientes sobre el aprendizaje destacan la importancia de la variable organizativa espacial. Consideramos que esta variable es un elemento interesante para transformar la estructura de las organizaciones educativas.
    Nuestro interés se ha centradoen la primera etapa de nuestro sistema: Educación Infantil (0-6 años). Tomamos la idea de aquellos expertos que afirman que todo lo que realmente se necesita saber acerca de cómo vivir, qué hacer y de qué modo, se aprende en la escuela infantil.
    El objetivo global de este trabajo es ofrecer un conocimiento en profundidad de la organización del aula, especialmente en el segundo ciclo de Educación Infantil (3-6 años), de los perfiles docentes que favorecen o posibilitan la distribución del aula en rincones y de cómo dicha organización influye en el aprendizaje del alumnado. Hemos partido de los aportes teóricos para, en la segunda parte, presentar diversas propuestas desde la práctica.
    Pensamos que puede ser una interesante aportación para educadores infantiles, así como para el alumnado universitario del grado de Educación Infantil.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.