• ARABE MARROQUI APROXIMACION SOCIOLINGUISTICA

    HERRERO MUÑOZ-COBO UNIVERSIDAD DE ALMERIA Ref. 9788482400365 Altres de la mateixa col·lecció Altres del mateix autor
    La Dra. Herrero, especialista en sociolingüística árabe y, más concretamente, en árabe marroquí, es autora de numerosos artículos y une a su experiencia docente en universidades como la Autónoma de Madrid, la Universidad de Cádiz o la Universidad de Almería, a la que pertenece en la actualidad, el h...
    Dimensions: 230 x 150 x 16 mm Peso: 480 gr
    Registra't i guanya punts amb totes les teves compres. Al comprar aquest producte, podràs obtenir fins a 16 punts, amb un valor de 0,80 € per a la teva propera compra.
    Sense Estoc - Consultar disponibilitat
    15,63 €
  • Descripció

    • Encuadernació : Otros
    La Dra. Herrero, especialista en sociolingüística árabe y, más concretamente, en árabe marroquí, es autora de numerosos artículos y une a su experiencia docente en universidades como la Autónoma de Madrid, la Universidad de Cádiz o la Universidad de Almería, a la que pertenece en la actualidad, el haber pronunciado conferencias así como realizado estancias de investigación en otras universidades ( Georgetown University en Washington D.C., Universidad Central de Las Villas, Cuba ).

    La autora propone un marco teórico integrado para el análisis de las lenguas orales. Este marco teórico se estructura en las siguientes partes: el análisis del sistema lingüístico, el estudio de los distintos sociolectos y de las principales estrategias pragmáticas, para finalizar con el estudio de las asimetrías interculturales en lo que a hábitos comunicativos se refiere.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.