• DON DEL AMOR ( SERIE PENSAMIENTOS 12)

    ESCRITOS SOBRE LA FAMILIA

    WOJTYLA , KAROL PALABRA, EDICIONES FILOSOFIA Ref. 9788482394114 Altres de la mateixa col·lecció Altres del mateix autor
    Selección de artículos publicados por primera vez en español en los que se analiza el matrimonio y la familia usando como categoría clave el don del amor.
    Ancho: 130 cm Largo: 210 cm Peso: 410 gr
    Registra't i guanya punts amb totes les teves compres. Al comprar aquest producte, podràs obtenir fins a 16 punts, amb un valor de 0,80 € per a la teva propera compra.
    Sense Estoc - Consultar disponibilitat
    16,00 €
  • Descripció

    • Encuadernació : Rústica
    • ISBN : 978-84-8239-411-4
    • Data d'edició : 01/03/2000
    • Any d'edició : 2000
    • Idioma : Español, Castellano
    • Autors : WOJTYLA , KAROL
    • Nº de pàgines : 416
    • Col·lecció : SERIE PENSAMIENTO 12
    • Nº de col·lecció : 12
    Selección de artículos publicados por primera vez en español en los que se analiza el matrimonio y la familia usando como categoría clave el don del amor.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.