• RETORICA DEL CAMBIO EN LA SORGANIZACIONES, LA (CIS 204)

    UN ANÁLISIS APLICADO

    GOMEZ RODRIGUEZ, CARLOS / LOPEZ ARANGUREN, EDUARDO SIGLO XXI DE ESPAÑA EDITORES, CIÈNCIES SOCIALS Ref. 9788474763607 Altres de la mateixa col·lecció Altres del mateix autor
    La idea de cambio en las organizaciones ha sido abordada desde distintas perspectivas. En este trabajo se investiga el papel que desempeña la retórica en el mundo de la gestión empresarial y más especialmente en el cambio organizativo. Se relata y analiza un proceso de cambio caracterizado por la in...
    Ancho: 135 cm Largo: 210 cm Peso: 460 gr
    Registra't i guanya punts amb totes les teves compres. Al comprar aquest producte, podràs obtenir fins a 8 punts, amb un valor de 0,40 € per a la teva propera compra.
    Sense Estoc - Consultar disponibilitat
    8,00 €
  • Descripció

    • Encuadernació : Otros
    • ISBN : 978-84-7476-360-7
    • Data d'edició : 01/01/2004
    • Any d'edició : 2004
    • Idioma : Español, Castellano
    • Autors : GOMEZ RODRIGUEZ, CARLOS / LOPEZ ARANGUREN, EDUARDO
    • Nº de pàgines : 383
    • Col·lecció : MONOGRAFÍAS
    • Nº de col·lecció : 204
    La idea de cambio en las organizaciones ha sido abordada desde distintas perspectivas. En este trabajo se investiga el papel que desempeña la retórica en el mundo de la gestión empresarial y más especialmente en el cambio organizativo. Se relata y analiza un proceso de cambio caracterizado por la introducción de nuevas ideas de gestión empresarial procedentes de profesionales que se han especializado en lo que se viene llamando "pensamiento de management". Tales ideas de gestión se presentan en un lenguaje o discurso especial que está formado por un conjunto de conceptos, términos, expresiones y declaraciones que constituyen una particular manera de hablar y escribir sobre el cambio organizativo. En otras palabras, estamos ante una retórica del cambio en las organizaciones. 
    El trabajo está centrado en dar respuesta a tres interrogantes: el primero es cómo se forma y configura la retórica de gestión que los directivos van a utilizar para iniciar el cambio en la organización. El segundo, qué ocurre con las ideas de gestión, cómo son percibidas cuando se incorporan a la empresa. Y el tercero examina cuáles son las consecuencias de una diversidad, o peor aún, de un conflicto en el seno de la organización acerca de los significados atribuidos a elementos básicos de la retórica del cambio.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.