• TU PUEDES CAMBIAR EL MUNDO

    MANUAL DEL CIUDADANO GLOBAL PARA LOGRAR UN MUNDO SOSTENIBLE Y SIN VIOLENCIA

    LASZLO, ERVIN NOWTILUS S.L., EDICIONES Ref. 9788497631587 Altres de la mateixa col·lecció Altres del mateix autor
    Manual del ciudadano global para lograr un mundo sostenible y sin violencia.
    Dimensions: 215 x 155 x 12 mm Peso: 220 gr
    Registra't i guanya punts amb totes les teves compres. Al comprar aquest producte, podràs obtenir fins a 15 punts, amb un valor de 0,75 € per a la teva propera compra.
    Sense Estoc - Consultar disponibilitat
    14,96 €
  • Descripció

    • Encuadernació : Rústica
    • ISBN : 978-84-9763-158-7
    • Data d'edició : 01/09/2004
    • Any d'edició : 2004
    • Idioma : Español, Castellano
    • Autors : LASZLO, ERVIN
    • Nº de pàgines : 124
    • Col·lecció : CLUB DE BUDAPEST
    • Nº de col·lecció : 1
    Manual del ciudadano global para lograr un mundo sostenible y sin violencia.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.