• INFANCIA ENTRE EDUCACION Y FILOSOFIA

    OMAR KOHAN, WALTER LAERTES DE EDICIONES Ref. 9788475845319 Altres de la mateixa col·lecció Altres del mateix autor
    El tema principal de este libro es la infancia, y su sentido principal es transformar nuestra relación con la infancia, a través de la filosofía y la educación. En la primera parte se estudia ?con Platón, Foucault y Lipman- cómo se ha constituido históricamente un cierto mito educacional en torno de...
    Ancho: 125 cm Largo: 200 cm Peso: 250 gr
    Registra't i guanya punts amb totes les teves compres. Al comprar aquest producte, podràs obtenir fins a 15 punts, amb un valor de 0,75 € per a la teva propera compra.
    Sense Estoc - Consultar disponibilitat
    15,00 €
  • Descripció

    • Encuadernació : Rústica amb solapes
    • ISBN : 978-84-7584-531-9
    • Data d'edició : 01/11/2004
    • Any d'edició : 2004
    • Idioma : SPA
    • Autors : OMAR KOHAN, WALTER
    • Nº de pàgines : 294
    • Col·lecció : PSICOPEDAGOGÍA
    • Nº de col·lecció : 112
    El tema principal de este libro es la infancia, y su sentido principal es transformar nuestra relación con la infancia, a través de la filosofía y la educación. En la primera parte se estudia ?con Platón, Foucault y Lipman- cómo se ha constituido históricamente un cierto mito educacional en torno de la infancia. En una segunda parte se afirma ?con Heráclito y Sócrates, Rancière y Deleuze- otra idea de infancia: ya no como edad cronológica sino como posibilidad afirmativa del pensar, como metáfora de un nuevo pensar. Por último, en el epílogo, se justifica con Agamben, la idea de infancia explicitada en esa segunda parte. Así, se abre la infancia a otra política y, tal vez, a un nuevo porvenir en filosofía y en educación o, mejor, entre ellas.
    No sé si éste es un libro de educación. Lo que sí que sé es que es un libro en el que en relación con la infancia, se desplaza todo ese conjunto de ideales, saberes y prácticas que constituyen lo que llamamos educación. Tampoco sé si éste es un libro de filosofía.
    No lo es si por filosofía entendemos una disciplina más o menos organizada. Pero sí que lo es si por filosofía entendemos la actividad misma del pensamiento como forma de indisciplina. Y éste es un libro en el que, en relación con la infancia, es la filosofía
    misma la que se indisciplina, la que se convierte en otra cosa, la que recupera su propia infancia, la infancia del pensamiento, aquella que, quizá sin que lo sepamos,
    ha acompañado la historia entera del pensar.
    Jorge Larrosa

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.