• ALTRE MÓN, UN (PORTÀTIL)

    OLIVERES, ARCADI ANGLE EDITORIAL CIÈNCIES SOCIALS Ref. 9788415002611 Altres de la mateixa col·lecció Altres del mateix autor
    TERCERA EDICIÓÉs possible un altre món? Amb el seu discurs crític i pedagògic, Arcadi Oliveres considera que no només és possible, sinó també necessari, sobretot davant les injustícies socials i la degradació ambiental. Entre la complicitat cap a un sistema que ens domina i les possibilitats de disc...
    Ancho: 120 cm Largo: 180 cm Peso: 250 gr
    Registra't i guanya punts amb totes les teves compres. Al comprar aquest producte, podràs obtenir fins a 9 punts, amb un valor de 0,45 € per a la teva propera compra.
    Sense Estoc - Consultar disponibilitat
    8,95 €
  • Descripció

    • Encuadernació : Rústica
    • ISBN : 978-84-15002-61-1
    • Data d'edició : 01/06/2011
    • Any d'edició : 2011
    • Idioma : CATALÀ
    • Autors : OLIVERES, ARCADI
    • Traductors : 0000000000000
    • Ilustradors : /
    • Nº de pàgines : 160
    • Col·lecció : PORTÀTIL
    TERCERA EDICIÓ



    És possible un altre món?

    Amb el seu discurs crític i pedagògic, Arcadi Oliveres considera que no només és possible, sinó també necessari, sobretot davant les injustícies socials i la degradació ambiental. Entre la complicitat cap a un sistema que ens domina i les possibilitats de discrepar-hi, hi ha un espai de consciència que ens permet veure que ni tot està perdut ni tot és impossible. Es tracta de posar en marxa els mecanismes necessaris.



    Buscar altres maneres d?informar-se, trobar fórmules alternatives per al desenvolupament econòmic, invertir les relacions de poder o educar en uns valors menys competitius i més solidaris són alguns dels camins que proposa per intentar buscar aquest altre món, convertint les accions diàries en petites lluites, que actuïn sobre la realitat per canviar-la o per demostrar, com a mínim, que és transformable.



    Arcadi Oliveres

    Nascut a Barcelona (1945), és doctor en Ciències Econòmiques i professor del departament d?Economia Aplicada de la UAB. Com a expert en relacions Nord-Sud i qüestions de desenvolupament i economia de la defensa, imparteix nombroses classes de màsters i postgraus en cooperació i desenvolupament. És president de Justícia i Pau, de la Fundació Universitat Internacional de la Pau de Sant Cugat del Vallès i membre de la Societat Catalana d?Economia, d?ATTAC i de la junta de govern de l?Institut Català Internacional per la Pau (ICIP).

    En el terreny editorial ha col·laborat en les obres ¿Quién debe a quién? Deuda ecológica y deuda externa (Barcelona, 2003), Aldea Global, Justícia Parcial (Barcelona, 2003), El ciclo armamentista en España (Barcelona, 2000) i Nord-Sud, diagnòstic i perspectives (Barcelona, 1988). En solitari ha publicat Contra la fam i la guerra (2004), Un altre món (2006), El meu camí cap a la utopia (2008) i Aturem la crisi (2010), tots quatre a Angle Editorial, i també En qué mundo vivimos (Icària, 2009).



Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.