• TOREROS DE LA GENERACION DEL 98

    CLARAMUNT LOPEZ, FERNANDO TUTOR, S.A. CIÈNCIES SOCIALS Ref. 9788479021986 Altres del mateix autor
    Analiza las figuras que pisaron los ruedos desde 1894 a 1913, cuando la alternativa de Belmonte coincició con el bautizo de la Generación del 98 por parte de Azorín (...) lo castizo y lo nuevo tuvieron su reflejo en el mundo de la lidia.(Revista 6 TOROS 6)
    Peso: 250 gr
    Registra't i guanya punts amb totes les teves compres. Al comprar aquest producte, podràs obtenir fins a 14 punts, amb un valor de 0,70 € per a la teva propera compra.
    Sense Estoc - Consultar disponibilitat
    13,52 €
  • Descripció

    • Encuadernació : Rústica
    Analiza las figuras que pisaron los ruedos desde 1894 a 1913, cuando la alternativa de Belmonte coincició con el bautizo de la Generación del 98 por parte de Azorín (...) lo castizo y lo nuevo tuvieron su reflejo en el mundo de la lidia.
    (Revista 6 TOROS 6)

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.