• FANTASMA DE LA DIFERENCIA, EL. LA INMIGRACIÓN EN LA ESCUELA

    GIL VILLA, FERNANDO ICARIA EDITORIAL Ref. 9788498884364 Altres de la mateixa col·lecció Altres del mateix autor
    ¿Debe aumentarse o debe reducirse la propor­ción de alumnos inmigrantes en el interior de las aulas? Los alumnos inmigrantes se enfren­tan a la contra­dicción de, por un lado, ser cons­cientes de las presio­nes a favor de su adap­­tación, y, por otro, sufrir el aislamiento y la ex­clu­sión social en...
    Ancho: 134 cm Largo: 215 cm Peso: 250 gr
    Registra't i guanya punts amb totes les teves compres. Al comprar aquest producte, podràs obtenir fins a 14 punts, amb un valor de 0,70 € per a la teva propera compra.
    Sense Estoc - Consultar disponibilitat
    14,00 €
  • Descripció

    • Nº de col·lecció : 90
    • Col·lecció : MÁS MADERA
    • Nº de pàgines : 128
    • Ilustradors : / 00000
    • Traductors : 0000001604000
    • Autors : GIL VILLA, FERNANDO
    • Idioma : Español, Castellano
    • Any d'edició : 2012
    • Data d'edició : 01/05/2012
    • ISBN : 978-84-9888-436-4
    • Encuadernació : Rústica
    ¿Debe aumentarse o debe reducirse la propor­ción de alumnos inmigrantes en el interior de las aulas? Los alumnos inmigrantes se enfren­tan a la contra­dicción de, por un lado, ser cons­cientes de las presio­nes a favor de su adap­­tación, y, por otro, sufrir el aislamiento y la ex­clu­sión social en los cen­tros, réplica de lo que sufren sus familias en la sociedad an­fitriona; situación que se ha visto agra­vada por la crisis económica.

    El presente libro pretende fomentar el debate y la reflexión como medio para cambiar o reducir las opiniones y actitudes que obstaculizan el avance de la tolerancia e impiden que la sociedad y el indivi­duo se enriquezcan con las nuevas formas de ver y de afrontar la vida que repre­sentan aquellos que vienen de fuera.

    Fernando Gil Villa es profesor de Sociología en la Univer­sidad de Salamanca desde 1991. Autor de libros como Teoría sociológica de la educación (1994), Sociología del profesorado (1996), Individualismo y cultura mo­ral (2001), La exclusión social (2002), La cultura de la co­­rrup­­ción (2008), o Profesores indignados. Mani­fiesto de desobediencia académica (2011).

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.