• COMUNICACION DEL MARKETING SOLIDARIO, LA

    PUBLICIDAD SOCIAL E IMPACTO DE LAS NUEVAS TECNOLOGÍAS EN LA PUBLICIDAD DIRIGIDA

    ARROYO ALMARAZ, ISIDORO (ED) DYKINSON, S.L. Ref. 9788498494341 Altres de la mateixa col·lecció Altres del mateix autor
    La comunicación de las causas sociales se ha convertido en valor añadido para publicitar determinados productos porque ?cuanto más creativa y social se quiere la comunicación, más pone en escena sistemas referenciales que no son suyos, sino que están ya consagrados por el cuerpo socia?. Lipovetsky, ...
    Ancho: 170 cm Largo: 235 cm Peso: 250 gr
    Registra't i guanya punts amb totes les teves compres. Al comprar aquest producte, podràs obtenir fins a 11 punts, amb un valor de 0,55 € per a la teva propera compra.
    Sense Estoc - Consultar disponibilitat
    10,99 €
  • Descripció

    • Encuadernació : Rústica
    La comunicación de las causas sociales se ha convertido en valor añadido para publicitar determinados productos porque ?cuanto más creativa y social se quiere la comunicación, más pone en escena sistemas referenciales que no son suyos, sino que están ya consagrados por el cuerpo socia?. Lipovetsky, 2007, 173. La publicidad social también está orientada a buscar un cambio real de una conducta social. En este sentido, las administraciones públicas ponen en marcha campañas de publicidad institucional con la que concienciar a sus ciudadanos sobre temas como el ahorro de agua. Las organizaciones no gubernamentales (ONG) utilizan también con frecuencia la publicidad social porque favorece las donaciones y el compromiso social, lo que, a su vez, favorece a las organizaciones y repercute en sus beneficiarios.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.