• CONECTADOS

    CHRISTAKIS, NICHOLAS A. / FOWLER, JAMES H. TAURUS Ref. 9788430606887 Altres de la mateixa col·lecció Altres del mateix autor
    En los últimos años websites como Facebook, Twitter o MySpace han disparado tanto la información sobre las redes sociales como el deseo de entenderlas. Éstas determinan cómo nos encontramos, con quién nos casamos, si nos ponemos o no enfermos, cuánto dinero ganamos y si acudimos o no a las urnas. Nu...
    Ancho: 15 cm Largo: 24 cm Peso: 250 gr
    Registra't i guanya punts amb totes les teves compres. Al comprar aquest producte, podràs obtenir fins a 22 punts, amb un valor de 1,10 € per a la teva propera compra.
    Sense Estoc - Consultar disponibilitat
    21,90 €
  • Descripció

    • Encuadernació : Rústica
    • ISBN : 978-84-306-0688-7
    • Data d'edició : 01/02/2010
    • Any d'edició : 2010
    • Idioma : Español, Castellano
    • Autors : CHRISTAKIS, NICHOLAS A. / FOWLER, JAMES H.
    • Traductors : VIDAL SANZ, LAURA
    • Ilustradors : /
    • Nº de pàgines : 5000
    • Col·lecció : TAURUS PENSAMIENTO
    En los últimos años websites como Facebook, Twitter o MySpace han disparado tanto la información sobre las redes sociales como el deseo de entenderlas. Éstas determinan cómo nos encontramos, con quién nos casamos, si nos ponemos o no enfermos, cuánto dinero ganamos y si acudimos o no a las urnas. Nuestros amigos, o incluso los amigos de los amigos de éstos, pueden hacernos engordar; pero también la felicidad es contagiosa. Sin embargo, a pesar de su importancia, pocos tienen una idea clara de cómo se forman y actúan en realidad estas estructuras.

    Christakis y Fowler, dos de los teóricos de las redes sociales más reconocidos del mundo, presentan una novedosa concepción de estas redes humanas basada en descubrimientos recientes en campos tan dispares como la genética, las matemáticas, la psicología o la sociología. Conectados aclara el origen y funcionamiento de éstas, revela sus efectos concretos en nuestra vida cotidiana y demuestra que en nuestro mundo rige la que los autores denominan Regla de los Tres Grados de Influencia: personas que se encuentran a tres grados de nosotros nos influyen más de lo que podríamos siquiera imaginar. Según Christakis y Fowler, el amigo del amigo de un amigo ejerce una influencia mayor en nuestro estado de ánimo que cinco mil dólares en el bolsillo.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.