• ENIGMAS Y DILEMAS DE LA PRÁCTICA DOCENTE

    LA APROPIACIÓN DE LA CULTURA ESCOLAR EN EL OFICIO DE ENSEÑAR

    GALVÁN MORA, LUCILA OCTAEDRO, S.L. PEDAGOGIA Ref. 9788499211084 Altres de la mateixa col·lecció Altres del mateix autor
    ¿Cómo se apropian los estudiantes de Magisterio de la cultura escolar? ¿Cuál es su margen de posibilidad en la escuela? ¿Cómo recrean los significados de la profesión docente? A través de las trayectorias de Aldo y de Juan por las aulas, como aprendices de maestro, la autora nos revela el complejo m...
    Ancho: 150 cm Largo: 230 cm Peso: 250 gr
    Registra't i guanya punts amb totes les teves compres. Al comprar aquest producte, podràs obtenir fins a 20 punts, amb un valor de 1,00 € per a la teva propera compra.
    Sense Estoc - Consultar disponibilitat
    19,50 €
  • Descripció

    • Encuadernació : .
    • ISBN : 978-84-9921-108-4
    • Data d'edició : 01/06/2010
    • Any d'edició : 2010
    • Idioma : Español, Castellano
    • Autors : GALVÁN MORA, LUCILA
    • Traductors : 0100003200000
    • Ilustradors : /
    • Nº de pàgines : 208
    • Col·lecció : REPENSAR LA EDUCACIÓN
    • Nº de col·lecció : 27
    ¿Cómo se apropian los estudiantes de Magisterio de la cultura escolar? ¿Cuál es su margen de posibilidad en la escuela? ¿Cómo recrean los significados de la profesión docente? A través de las trayectorias de Aldo y de Juan por las aulas, como aprendices de maestro, la autora nos revela el complejo mundo de las prácticas de enseñanza, donde más allá de la socialización mecánica, los practicantes de la docencia enfrentan dilemas éticos y pedagógicos relacionados con su función en las aulas, rompen con esquemas e inercias imperantes en ellas y desarrollan su capacidad crítica para repensar la escuela y transformarla.
    El estudio se llevó a cabo en escuelas primarias públicas del Estado de Veracruz, México, en escenarios escolares donde cotidianamente se libra la batalla por el derecho a la educación de niños y niñas de zonas marginadas. Al poner de manifiesto el margen de decisión y acción que pueden abrir los aprendices, futuros maestros de educación básica, para revertir dinámicas anquilosadas, hacer docencia innovadora y ejercer autonomía en el aula, se advierte el potencial transformador de las prácticas de enseñanza y su importancia para recrear los significados de la profesión docente.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.