• TEORÍA SOCIAL CONTEMPORÁNEA, LA

    SEGUNDA EDICIÓN

    BAERT, PATRICK / CARREIRA DA SILVA, FILIPE ALIANZA EDITORIAL Ref. 9788420663951 Altres de la mateixa col·lecció Altres del mateix autor
    El presente manual -la nueva edición revisada y actualizada de " La teoría social en el siglo XX " - explica las figuras y escuelas de pensamiento más significativas y las sitúa en el marco de las tradiciones históricas. Si bien mantiene un alto nivel en la exposición, hace comprensible l...
    Ancho: 170 cm Largo: 245 cm Peso: 250 gr
    Registra't i guanya punts amb totes les teves compres. Al comprar aquest producte, podràs obtenir fins a 30 punts, amb un valor de 1,50 € per a la teva propera compra.
    Sense Estoc - Consultar disponibilitat
    29,95 €
  • Descripció

    • Encuadernació : .
    • Col·lecció : EL LIBRO UNIVERSITARIO - MANUALES
    • Nº de pàgines : 352
    • Ilustradors : /
    • Traductors : HERNÁNDEZ DÍAZ, MARÍA
    • Autors : BAERT, PATRICK / CARREIRA DA SILVA, FILIPE
    • Idioma : Español, Castellano
    • Any d'edició : 2011
    • Data d'edició : 01/10/2011
    • ISBN : 978-84-206-6395-1
    El presente manual -la nueva edición revisada y actualizada de " La teoría social en el siglo XX " - explica las figuras y escuelas de pensamiento más significativas y las sitúa en el marco de las tradiciones históricas. Si bien mantiene un alto nivel en la exposición, hace comprensible la complejidad teórica y da cuenta de los principales debates que constituyen el hilo conductor de la teoría social. Como su predecesor, está llamado a convertirse en un texto básico de los estudiantes de sociología, políticia y antropología.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.