• SOBREPRODUCCIÓN Y SUBCONSUMO

    SIMONDE DE SISMONDI, JEANN-CHARLES-LÉONARD MAIA EDICIONES FILOSOFIA Ref. 9788492724338 Altres de la mateixa col·lecció Altres del mateix autor
    Se publica por primera vez en español un amplio resumen de la obra de ese gran clásico de la economía y primer gran crítico de la Ley de Say, que fue Simonde de Sismondi, desde sus Nuevos Principios de Economía Política (1819) a sus Estudios de Economía Política (1838). Asimismo, el libro incluye re...
    Ancho: 11 cm Largo: 17 cm Peso: 250 gr
    Registra't i guanya punts amb totes les teves compres. Al comprar aquest producte, podràs obtenir fins a 13 punts, amb un valor de 0,65 € per a la teva propera compra.
    Sense Estoc - Consultar disponibilitat
    13,00 €
  • Descripció

    • Encuadernació : .
    • ISBN : 978-84-92724-33-8
    • Data d'edició : 01/10/2011
    • Any d'edició : 2011
    • Autors : SIMONDE DE SISMONDI, JEANN-CHARLES-LÉONARD
    • Traductors : 0200000004000
    • Ilustradors : /
    • Nº de pàgines : 304
    • Col·lecció : CLAVES PARA COMPRENDER LA ECONOMÍA
    Se publica por primera vez en español un amplio resumen de la obra de ese gran clásico de la economía y primer gran crítico de la Ley de Say, que fue Simonde de Sismondi, desde sus Nuevos Principios de Economía Política (1819) a sus Estudios de Economía Política (1838). Asimismo, el libro incluye relevantes apreciaciones de la figura de Sismondi realizada por grandes economistas, desde Say a Böhm-Bawerk y Schumpeter, pasando por Marx y Rosa Luxemburg.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.