• CONSTRUCCIÓ DE LES IDENTITATS I L'ENSENYAMENT DE LES CIÈNCIES SOCIALS DE LA GEOGRAFIA I DE LA HISTÒRIA, LA

    PAGÈS, JOAN; GONZÁLEZ, NEUS (COORDS.) UNIVERSIDAD AUTONOMA DE BARCEL PEDAGOGIA Ref. 9788449026522 Altres de la mateixa col·lecció Altres del mateix autor
    En aquest volum es recullen les ponències presentades a les VI Jornades Internacionals de Recerca en Didàctica de les Ciències Socials, organitzades pel Departament de Didàctica de les Ciències Social de la UAB i desenvolupades al febrer del 2009 a la Universitat Autònoma de Barcelona. Les ponències...
    Ancho: 160 cm Largo: 230 cm Peso: 250 gr
    Registra't i guanya punts amb totes les teves compres. Al comprar aquest producte, podràs obtenir fins a 14 punts, amb un valor de 0,70 € per a la teva propera compra.
    Sense Estoc - Consultar disponibilitat
    14,00 €
  • Descripció

    • Encuadernació : .
    • ISBN : 978-84-490-2652-2
    • Data d'edició : 01/11/2010
    • Any d'edició : 2010
    • Idioma : CATALÀ
    • Autors : PAGÈS, JOAN; GONZÁLEZ, NEUS (COORDS.)
    • Traductors : 0000000003000
    • Ilustradors : /
    • Nº de pàgines : 230
    • Col·lecció : DOCUMENTS
    • Nº de col·lecció : 93
    En aquest volum es recullen les ponències presentades a les VI Jornades Internacionals de Recerca en Didàctica de les Ciències Socials, organitzades pel Departament de Didàctica de les Ciències Social de la UAB i desenvolupades al febrer del 2009 a la Universitat Autònoma de Barcelona. Les ponències reflecteixen els problemes, els reptes, les possibilitats i les estratègies per a l?ensenyament i l?aprenentatge de la construcció de les identitats a partir de la història, la geografia i les ciències socials en diferents països (Mostafa Hassani al Marroc; Carlos Arturo Sandoval a Colòmbia; Francisco Javier Dosil a Mèxic; Nadine Fink a Suïssa; Marc-André Éthier, David Lefrançois i Stéphanie Demers al Quebec). I les comunicacions i els pòsters mostren les diverses experiències d?aula i recerques que els docents estan realitzant al voltant d?aquest tema. Al final, hi ha una síntesi de les aportacions i els debats que es van produir durant els tres dies de les jornades. La realització de les jornades i l?edició d?aquest llibre han tingut el suport de l?Institut Municipal d?Educació de l?Ajuntament de Barcelona, de l?Institut de Ciències de l?Educació de la UAB i de l?ajut 2008ARCS200043 concedit per l?Agència de Gestió d?Ajuts Universitaris i de Recerca de la Generalitat de Catalunya per a l?organització de congressos i jornades científiques.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.