• ESTADISTICA 2 UN CURS INTRODUCTORI PER A ESTUDIANTS DE CIEN

    VOLUM 2. DESCRIPTIVA I EXPLORATÒRIA BIVARIANT. INTRODUCCIÓ A LA INFERÈNCIA

    BARDINA, XAVIER I D'ALTRES UNIVERSIDAD AUTONOMA DE BARCEL CIÈNCIES Ref. 9788449024252 Altres de la mateixa col·lecció Altres del mateix autor
    Aquests materials (volums 1 i 2) poden constituir una referència bàsica per a un primer curs d?estadística descriptiva i d?introducció a l?estadística inferencial d?una titulació de les àrees de ciències socials i humanes. De fet, provenen de la revisió minuciosa d?un conjunt de dossiers ja utilitza...
    Ancho: 195 cm Largo: 280 cm Peso: 250 gr
    Registra't i guanya punts amb totes les teves compres. Al comprar aquest producte, podràs obtenir fins a 11 punts, amb un valor de 0,55 € per a la teva propera compra.
    Sense Estoc - Consultar disponibilitat
    11,00 €
  • Descripció

    • Encuadernació : Otros
    • ISBN : 978-84-490-2425-2
    • Data d'edició : 01/01/2005
    • Any d'edició : 2005
    • Idioma : Catalán
    • Autors : BARDINA, XAVIER I D'ALTRES
    • Nº de pàgines : 121
    • Col·lecció : MATERIALS
    • Nº de col·lecció : 166
    Aquests materials (volums 1 i 2) poden constituir una referència bàsica per a un primer curs d?estadística descriptiva i d?introducció a l?estadística inferencial d?una titulació de les àrees de ciències socials i humanes. De fet, provenen de la revisió minuciosa d?un conjunt de dossiers ja utilitzats en la docència impartida en assignatures amb aquest perfil. El volum 1, elaborat per la professora Mercè Farré i publicat en el número 162 de la col·lecció Materials, se circumscriu a l?estudi descriptiu d?una variable, mentre que en el volum 2 s?analitzen les relacions descriptives entre variables i es fa una introducció a la inferència estadística més elemental. La presentació dels conceptes teòrics i dels instruments tècnics es basa sempre en exemples concrets que en faciliten la comprensió. El programari SPSS s?ha utilitzat per produir la major part de resultats, que tanmateix podrien haver-se obtingut amb d?altres aplicacions. El text disposa de llistes d?exercicis resolts i d?enunciats no resolts per estimular l?aprenentatge i alhora motivar el treball individual.

    Xavier Bardina Simorra i Mercè Farré Cervelló són professors titulars de la Unitat d?Estadística i d?Investigació Operativa del Departament de Matemàtiques de la UAB i Pedro López-Roldán és professor titular del Departament de Sociologia de la UAB. Tots tres tenen una àmplia experiència docent, tant en assignatures especialitzades de les seves respectives àrees de coneixement, com en assignatures d?estadística aplicada a les ciències socials i a les ciències humanes. Han impartit docència en diverses titulacions de la Universitat Autònoma de Barcelona, com les de Ciències Polítiques i de Sociologia. La recerca de Xavier Bardina i de Mercè Farré se centra en l?àmbit de la probabilitat i, més concretament, dels processos estocàstics, mentre que la recerca de Pedro López combina interessos metodològics de la investigació social amb diverses temàtiques de recerca al si del Grup d?Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball (QUIT).

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.