• BASES BIOLOGIQUES DEL LLENGUATGE

    BALARI, SERGIO UNIVERSITAT AUTONOMA DE BARCEL Ref. 9788449025136 Altres de la mateixa col·lecció Altres del mateix autor
    Aquest volum comprèn la matèria de Bases Biològiques del Llenguatge, una assignatura de campus impartida a la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB). Tracta, fonamentalment, tres camps: les característiques bàsiques del llenguatge entès com una capacitat pròpia dels humans; la seva adquisició per p...
    Ancho: 210 cm Largo: 297 cm Peso: 250 gr
    Registra't i guanya punts amb totes les teves compres. Al comprar aquest producte, podràs obtenir fins a 14 punts, amb un valor de 0,70 € per a la teva propera compra.
    Sense Estoc - Consultar disponibilitat
    13,61 €
  • Descripció

    • Encuadernació : Otros
    • ISBN : 978-84-490-2513-6
    • Data d'edició : 01/01/2007
    • Any d'edició : 2007
    • Idioma : CATALÀ
    • Autors : BALARI, SERGIO
    • Traductors : 0000000003000
    • Ilustradors : / 00000
    • Nº de pàgines : 121
    • Col·lecció : MATERIALS
    • Nº de col·lecció : 194
    Aquest volum comprèn la matèria de Bases Biològiques del Llenguatge, una assignatura de campus impartida a la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB). Tracta, fonamentalment, tres camps: les característiques bàsiques del llenguatge entès com una capacitat pròpia dels humans; la seva adquisició per part dels infants i la seva dissolució patològica (per exemple, en l?afàsia de Broca); i els seus orígens en el curs de l?evolució. El volum abraça de forma assequible i defugint els tecnicismes la recerca duta a terme en els últims cinquanta anys, des de les propostes programàtiques de Chomsky en el marc de la gramàtica generativa i el treball de Lenneberg fins a l?estat de la qüestió en l?actualitat.

    Sergio Balari Ravera és professor titular de Lingüística General a la UAB, on es va doctorar el 1993 després de diverses estades a la Universitat City de Nova York, a la Universitat de Stanford i, la més llarga, a la Universitat del Sarre a Saarbrücken. Des de llavors ha treballat en diversos àmbits de les ciències del llenguatge però sobretot en lingüística computacional i biolingüística. És coeditor i autor d?un capítol del volum HPSG Speaks Romance i ha publicat articles en el volum The Biolinguistic Turn i en revistes com Ludus Vitalis, Journal of Linguistics i Teorema.

    Anna Gavarró es va doctorar el 1991 a la Universitat d?Edinburg i es va reincorporar a la Universitat Autònoma de Barcelona el 1993. En l?actualitat és professora agregada del Departament de Filologia Catalana de la UAB. La seva recerca versa sobre l?adquisició de la sintaxi i, en menor mesura, sobre la sintaxi de l?agramatisme. Treballa especialment en el camp de la flexió verbal, els clítics pronominals i els determinants de les llengües romàniques. És coautora d?un capítol de la Gramàtica del català contemporani i ha publicat articles a Probus, Bilingualism: Language and Cognition, Brain and Language i Journal of Psycholinguistic Research.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.