• RAY 2

    YOSHITOMI, AKIHITO GLENAT Ref. 9788484499817 Altres de la mateixa col·lecció Altres del mateix autor
    Un trepidante seinen de ciencia-ficción, acción y misterio que se ganará el corazón de fans de series como Gantz o Dragon Head y admiradores de películas como The Ring.
    Peso: 250 gr
    Registra't i guanya punts amb totes les teves compres. Al comprar aquest producte, podràs obtenir fins a 10 punts, amb un valor de 0,50 € per a la teva propera compra.
    Sense Estoc - Consultar disponibilitat
    9,95 €
  • Descripció

    • Encuadernació : Rústica
    • ISBN : 978-84-8449-981-7
    • Data d'edició : 01/07/2011
    • Any d'edició : 2011
    • Idioma : Español, Castellano
    • Autors : YOSHITOMI, AKIHITO
    • Nº de pàgines : 204
    • Col·lecció : SEINEN MANGA
    Un trepidante seinen de ciencia-ficción, acción y misterio que se ganará el corazón de fans de series como Gantz o Dragon Head y admiradores de películas como The Ring.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.