• PRACTICA MODERNA DE FINALES

    BELIAVSKY, ALEXANDER / MIJALCHISCHIN, ADRIAN TUTOR, S.A. ESPORTS Ref. 9788479026127 Altres del mateix autor
    Los autores de "Estrategia ganadora en el final" completan su estudio sobre la última fase con los ejemplos más interesantes de la reciente práctica internacional. Incluye, entre otros capítulos: materialización de la ventaja, errores vergonzosos, mecanismo de tablas, dificultades defensivas, conexi...
    Ancho: 170 cm Largo: 230 cm Peso: 250 gr
    Registra't i guanya punts amb totes les teves compres. Al comprar aquest producte, podràs obtenir fins a 18 punts, amb un valor de 0,90 € per a la teva propera compra.
    Sense Estoc - Consultar disponibilitat
    18,00 €
  • Descripció

    • Encuadernació : Rústica
    Los autores de "Estrategia ganadora en el final" completan su estudio sobre la última fase con los ejemplos más interesantes de la reciente práctica internacional. Incluye, entre otros capítulos: materialización de la ventaja, errores vergonzosos, mecanismo de tablas, dificultades defensivas, conexión entre apertura y el final, etc.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.