• MOSTRAR PARA DECIR

    LA IMAGEN EN CONTEXTO

    PERICOT JORDI UNIVERSIDAD AUTONOMA DE BARCEL ARTS Ref. 9788449022692 Altres de la mateixa col·lecció Altres del mateix autor
    Existe una diferencia entre lo que se muestra y lo que se comunica. El hecho de mostrar una imagen va más allá de la simple representación gráfica de un objeto real. Las referencias que expresa una imagen vienen precisadas por las circunstancias concretas de su uso, que son las que hacen que se esta...
    Peso: 250 gr
    Registra't i guanya punts amb totes les teves compres. Al comprar aquest producte, podràs obtenir fins a 17 punts, amb un valor de 0,85 € per a la teva propera compra.
    Sense Estoc - Consultar disponibilitat
    17,00 €
  • Descripció

    • Encuadernació : Otros
    • ISBN : 978-84-490-2269-2
    • Data d'edició : 01/01/2002
    • Any d'edició : 2002
    • Idioma : Español, Castellano
    • Autors : PERICOT JORDI
    • Nº de pàgines : 212
    • Col·lecció : ALDEA GLOBAL
    • Nº de col·lecció : 13
    Existe una diferencia entre lo que se muestra y lo que se comunica. El hecho de mostrar una imagen va más allá de la simple representación gráfica de un objeto real. Las referencias que expresa una imagen vienen precisadas por las circunstancias concretas de su uso, que son las que hacen que se establezca una conexión dinámica entre la imagen mostrada y su usuario.. De ahí que un estudio efectivo del discurso visual deba situarse en una perspectiva pragmática que nos permita analizar el origen, el uso y los efectos producidos por los signos visuales en el ámbito comportamental en que aparecen.. Las sutiles estrategias comunicatias son, por su intrínseca carga de subjetiidad, de difícil estudio, a menos que las situemos en el interior de su correspondiente mundo posible, en el que rigen unas reglas que dan sentido a todos los comportamientos que se dan en su interior.. Asentadas las bases interpretativas mediante la construcción de mundos posibles, el discurso visual se plantea como el resultado de una intersección cooperativa y creativa entre quien muestra una imagen para decir algo intencionado y quien realiza el esfuerzo de interpretación que requiere su comprensión. . Al incorporar la recepción y la interpretación, el enfoque pragmático permite humanizar el significado de las imágenes, ya que, al situarlas dentro de los dominios del uso social, establece una conexión dinámica entre el enunciado y el saber y sentir de sus actores. Actores que, a su vez, devienen coautores del discurso.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.