• EDITAR LA VIDA. MITOS Y REALIDADES DE LA INDUSTRIA DEL LIBRO

    MITOS Y REALIDADES DE LA INDUSTRIA DEL LIBRO

    KORDA, MICHAEL DEBATE ASSAIG LITERARI Ref. 9788483066188 Altres de la mateixa col·lecció Altres del mateix autor
    ¿Qué es un editor? ¿Cómo es el trato cotidiano con los autores? ¿Qué diferencia hay entre la profesión de editar y el negocio de publicar? Michael Korda, director editorial de Simon & Schuster -una de las editoriales más prestigiosas de Estados Unidos- relata en este libro sus más de cuarenta años d...
    Dimensions: 238 x 155 x 30 mm Peso: 614 gr
    Registra't i guanya punts amb totes les teves compres. Al comprar aquest producte, podràs obtenir fins a 21 punts, amb un valor de 1,05 € per a la teva propera compra.
    Sense Estoc - Consultar disponibilitat
    21,00 €
  • Descripció

    • Encuadernació : Rústica amb solapes
    • ISBN : 978-84-8306-618-8
    • Data d'edició : 01/04/2005
    • Any d'edició : 2005
    • Idioma : Español, Castellano
    • Autors : KORDA, MICHAEL
    • Traductors : FERNANDEZ DE VILLAVICENCIO, MATILDE;
    • Nº de pàgines : 384
    • Col·lecció : VARIS
    • Nº de col·lecció : 018035
    ¿Qué es un editor? ¿Cómo es el trato cotidiano con los autores? ¿Qué diferencia hay entre la profesión de editar y el negocio de publicar? Michael Korda, director editorial de Simon & Schuster -una de las editoriales más prestigiosas de Estados Unidos- relata en este libro sus más de cuarenta años de experiencia profesional y las grandezas y miserias del mundo del libro. Desde actores de Hollywood deseosos de escribir sus memorias y cambiar su imagen tras una extravagante carrera hasta escritores en ciernes dispuestos a alcanzar la gloria literaria a cualquier precio o consagrados autores de best sellers insatisfechos con los importes de sus anticipos, Michael Korda da cuenta de las diferentes situaciones que se pueden dar en la relación editor-autor, basada en el talento, la vanidad y la complicidad intelectual. Al tiempo que repasa su larga carrera como editor, Korda nos explica cómo se hacen los libros, cómo se fabrica un best seller con ayuda de la televisión, en qué consiste, para un autor, el «síndrome de la segunda novela», cómo han sido sus relaciones con destacados agentes literarios y con la prensa especializada, y su trato con autores como Tennessee Williams, Graham Greene, Henry Kissinger, Richard Nixon, Jacqueline Susann, Ronald Reagan, Harold Robbins, Joan Crawford o mafiosos como Salvatore Bonanno. El resultado es un excelente libro de memorias y un recorrido fundamental por la industria del libro y sus principales protagonistas.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.