• TEORIA CRITICA DE LA LITERATURA (BIBLIOTECA DE BOLSILLO 58)

    DI GIROLAMO, COSTANZO CRITICA ASSAIG LITERARI Ref. 9788484321521 Altres de la mateixa col·lecció Altres del mateix autor
    Durante más de medio siglo -desde el primer formalismo hasta la semiología, la nueva retórica o la lingüística del texto-, estudiosos de muy variadas orientaciones han intentado determinar qué rasgos definen como «literario» a un producto verbal. El presente libro revisa las principales aportaciones...
    Ancho: 120 cm Largo: 190 cm Peso: 121 gr
    Registra't i guanya punts amb totes les teves compres. Al comprar aquest producte, podràs obtenir fins a 7 punts, amb un valor de 0,35 € per a la teva propera compra.
    Sense Estoc - Consultar disponibilitat
    7,00 €
  • Descripció

    • Encuadernació : Rústica
    • ISBN : 978-84-8432-152-1
    • Data d'edició : 01/01/2001
    • Any d'edició : 2001
    • Autors : DI GIROLAMO, COSTANZO
    • Nº de pàgines : 160
    • Col·lecció : BB DE BOLSILLO 58
    Durante más de medio siglo -desde el primer formalismo hasta la semiología, la nueva retórica o la lingüística del texto-, estudiosos de muy variadas orientaciones han intentado determinar qué rasgos definen como «literario» a un producto verbal. El presente libro revisa las principales aportaciones modernas en ese sentido, con el convencimiento de que la condición de literario no depende sólo de las características internas de la obra, sino que debe entenderse a la luz de «una realidad necesariamente externa y en virtud del funcionamiento social del texto».

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.