• EN EL BOSQUE DE LAS TRANSGRESIONES.FRAGMENTARISMO Y CONCISIÓN EN LA OBRA DE JOAN BROSSA,

    ARIJA, MARIA J. UNIVERSIDAD DE VALLADOLID Ref. 9788484486718 Altres del mateix autor
    El deseo de llegar más allá, de trascender la materia propia de un arte para acoger los materiales de otro, es un rasgo que vincula a poetas, pintores y escultores; es el impulso común del acto creador. Este libro ofrece una reflexión acerca de los fundamentos teóricos de tales transiciones, y aport...
    Ancho: 240 cm Largo: 210 cm Peso: 250 gr
    Registra't i guanya punts amb totes les teves compres. Al comprar aquest producte, podràs obtenir fins a 18 punts, amb un valor de 0,90 € per a la teva propera compra.
    Sense Estoc - Consultar disponibilitat
    18,20 €
  • Descripció

    • Encuadernació : Rústica
    • ISBN : 978-84-8448-671-8
    • Data d'edició : 01/04/2012
    • Any d'edició : 2012
    • Idioma : Español, Castellano
    • Autors : ARIJA, MARIA J.
    • Traductors : 0000000004000
    • Ilustradors : / 00000
    • Nº de pàgines : 303
    El deseo de llegar más allá, de trascender la materia propia de un arte para acoger los materiales de otro, es un rasgo que vincula a poetas, pintores y escultores; es el impulso común del acto creador. Este libro ofrece una reflexión acerca de los fundamentos teóricos de tales transiciones, y aporta algunos datos para iluminar las interconexiones y complicidades en la poesía y el arte contemporáneos. El análisis se centra en la obra de autores tan imprescindibles como Joan Brossa, Jaume Plensa y Nicanor Parra, último premio Cervantes. El mayor logro del arte de los poetas, Brossa y Parra, radica, sobre todo, en el sólido soporte que supone una concepción poética que encuentra su expresión en los procedimientos de las artes visuales. Algo parecido ocurre en el arte de Plensa: su mayor riqueza consiste en haber sabido aplicar a su trabajo escultórico unos mecanismos que se alimentan en la literatura.La investigación contempla también la obra de autores que guardan relaciones de proximidad y parentesco con los señalados. Podemos nombrar, entre otros, a René Magritte, Marcel Duchamp, Joan Miró, Jorge Molder, Eduardo Chillida o Charles Sandison, y, desde luego, a poetas que se han aproximado a las distintas formulaciones de visualidad en la poesía, como ocurre, por ejemplo, con Felipe Boso, Francisco Pino, William Carlos Williams, Bertold Brecht, Juan Eduardo Cirlot, Rafael Alberti, Bartolomé Ferrando, Eduardo Fraile, Octavio Paz, José Miguel Ullán, o Severo Sarduy. Esta aproximación permite ampliar el diálogo que entre sí entablan tanto las artes cuanto las distintas transgresiones que operan en la conjunción de palabras e imágenes.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.