• GUIA FONETICA PER A LES TELEVISIONS LOCALS

    RICO, ALBERT/ TORRENTS, ANNA UNIVERSITAT AUTONOMA DE BARCEL LLENGUA, LINGUISTICA Ref. 9788449025952 Altres de la mateixa col·lecció Altres del mateix autor
    Quan es parla de televisió local, se sol al·ludir a la seva condició de pròxima. Però, perquè l?audiència en percebi la proximitat, l?ha de mostrar no tan sols en l?elecció dels continguts dels programes, sinó també en el model de llengua que els vehicula. D?aquesta manera, els receptors se senten m...
    Ancho: 160 cm Largo: 230 cm Peso: 250 gr
    Registra't i guanya punts amb totes les teves compres. Al comprar aquest producte, podràs obtenir fins a 14 punts, amb un valor de 0,70 € per a la teva propera compra.
    Sense Estoc - Consultar disponibilitat
    14,00 €
  • Descripció

    • Encuadernació : Otros
    • ISBN : 978-84-490-2595-2
    • Data d'edició : 01/01/2009
    • Any d'edició : 2009
    • Idioma : CATALÀ
    • Autors : RICO, ALBERT/ TORRENTS, ANNA
    • Traductors : CAT0000000003000
    • Ilustradors : / 00000
    • Nº de pàgines : 222
    • Col·lecció : DOCUMENTS
    • Nº de col·lecció : 88
    Quan es parla de televisió local, se sol al·ludir a la seva condició de pròxima. Però, perquè l?audiència en percebi la proximitat, l?ha de mostrar no tan sols en l?elecció dels continguts dels programes, sinó també en el model de llengua que els vehicula. D?aquesta manera, els receptors se senten més a prop dels centres emissors, perquè parlen com ells mateixos en tractar temes que els afecten com a membres de la comunitat a què pertanyen.??Aquesta Guia fonètica per a les televisions locals s?ha elaborat, precisament, per proposar uns models de pronunciació, és a dir, de l?aspecte més material i distintiu del llenguatge, per a l?elocució formal de les televisions locals dels territoris de parla catalana.??La base conceptual de la qual parteix és la proposta de l?Institut d?Estudis Catalans (1990), que amplia i adapta. Hi tenen cabuda dotze varietats: tres són del català oriental continental: central (comarques centrals), olotí i tarragoní; tres, del català insular o balear: mallorquí, menorquí i eivissenc; cinc, del català occidental: lleidatà, tortosí, valencià central, valencià meridional i valencià septentrional; i una, del català d?enclavament: alguerès. La tria d?aquestes varietats s?ha fet tenint en compte la seva vitalitat i l?existència d?una televisió local potent i prestigiada a la zona. També s?hi ha incorporat alguna varietat que no presenta aquesta segona condició, perquè s?ha considerat que la Guia l?havia d?incloure si volia oferir una proposta elocutiva completa.??Els seus destinataris naturals són, és clar, els locutors de les televisions locals, però serà útil també per a totes aquelles persones que han de parlar davant d?audiències d?abast més ampli. A la Guia trobaran indicades les pronunciacions vàlides d?una manera clara i planera, allunyada sempre que s?ha pogut de la terminologia especialitzada, que seria poc operativa per als que no hi estan avesats.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.