• IOLANI, O TAHITI TAL COMO ERA

    O TAHITÍ TAL COMO ERA

    COLLINS, WILKIE VALDEMAR Ref. 9788477022770 Altres de la mateixa col·lecció Altres del mateix autor
    Aunque William Wilkie Collins (Londres 1824-1889)no publicó su primera novela, Antonina or the Fall of Rome,hasta 1850, llevaba años escribiendo y poniendo a punto su estiloliterario. A esa época de juventud pertenece Iolánio Tahití tal como era, la primera novela escrita por WilkieCollins, cuyo man...
    Ancho: 170 cm Largo: 245 cm Peso: 250 gr
    Registra't i guanya punts amb totes les teves compres. Al comprar aquest producte, podràs obtenir fins a 16 punts, amb un valor de 0,80 € per a la teva propera compra.
    Sense Estoc - Consultar disponibilitat
    15,63 €
  • Descripció

    • Encuadernació : Cartoné
    • ISBN : 978-84-7702-277-0
    • Data d'edició : 01/06/1999
    • Any d'edició : 1999
    • Idioma : Español, Castellano
    • Autors : COLLINS, WILKIE
    • Nº de pàgines : 176
    • Col·lecció : GÓTICA
    • Nº de col·lecció : 32
    Aunque William Wilkie Collins (Londres 1824-1889)
    no publicó su primera novela, Antonina or the Fall of Rome,
    hasta 1850, llevaba años escribiendo y poniendo a punto su estilo
    literario. A esa época de juventud pertenece Ioláni
    o Tahití tal como era, la primera novela escrita por Wilkie
    Collins, cuyo manuscrito, tras innumerables subastas y peripecias,
    acaba de ver la luz este año, siglo y medio después de
    haber sido escrito. Wilkie Collins había crecido leyendo
    las novelas de Ann Radcliffe, gusto que compartía con su madre, y disfrutaba recitando en familia los párrafos más escabrosos de libros como El Monje o Frankenstein, de modo que a los veinte años, cuando escribió Ioláni,
    su imaginación se hallaba imbuida de literatura gótica, tan
    popular en aquel tiempo.
    El autor de inolvidables novelas como La dama
    de blanco o La piedra lunar definió su primera obra,
    Ioláni,
    como«una mezcla de romance gótico y aventuras en los mares del
    Sur, a medio camino entre Radcliffe y Stevenson».
    Cabría añadir que esta novela, por su tema -una mujer es
    condenada y perseguida por un pérfido patriarca religioso y huye
    penosamente de él, poniendo a salvo su amor e independencia-, tan
    querido al género gótico, se emparenta con otras dos de la
    misma época: una anterior, El Italiano, o el confesionario de
    los penitentes negros (1797), de Ann Radcliffe, y otra posterior,
    La letra escarlata (1850), de Nathaniel Harwthorne.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.