• CABRA DE DIÓGENES, LA (LOS CUATRO VIENTOS)

    PRIETO MARTÍN, ANTONIO RENACIMIENTO NOVEL.LA EN CASTELLA Ref. 9788484726128 Altres de la mateixa col·lecció Altres del mateix autor
    LA CABRA DE DIÓGENES, vertebrada por una fábula de Diógenes el Cínico, es la historia narrada por un joven que comienza su ilusionada vida en las Cortes de Cádiz de 1812 y acaba en Londres tristemente sin saber si su amada fue una realidad o un ensueño. Amigo de lord Holland, Larra, Espronceda y Mar...
    Ancho: 15 cm Largo: 21 cm Peso: 250 gr
    Registra't i guanya punts amb totes les teves compres. Al comprar aquest producte, podràs obtenir fins a 18 punts, amb un valor de 0,90 € per a la teva propera compra.
    Sense Estoc - Consultar disponibilitat
    18,00 €
  • Descripció

    • Encuadernació : Otros
    • ISBN : 978-84-8472-612-8
    • Data d'edició : 01/02/2011
    • Any d'edició : 2011
    • Idioma : Español, Castellano
    • Autors : PRIETO MARTÍN, ANTONIO
    • Traductors : 0000000004000
    • Ilustradors : /
    • Nº de pàgines : 244
    • Col·lecció : LOS CUATRO VIENTOS
    • Nº de col·lecció : 61
    LA CABRA DE DIÓGENES, vertebrada por una fábula de Diógenes el Cínico, es la historia narrada por un joven que comienza su ilusionada vida en las Cortes de Cádiz de 1812 y acaba en Londres tristemente sin saber si su amada fue una realidad o un ensueño. Amigo de lord Holland, Larra, Espronceda y Martínez de la Rosa, que lo justifican entre otros en cuanto realidad histórica, participa en los pronunciamientos románticos, en la afirmación liberal y en una acción civil que lo conducen al destierro en Londres, donde conocerá a Foscolo o Blanco White. Al final desengañado, vencido por la constante guerra civil instaurada en su patria, regresa a Inglaterra de nuevo donde abandona su manuscrito en una posada dibujada por un romántico sobre el que se abalanza el acomodaticio realismo. EN 1955, con Tres pisadas de hombre (Premio Planeta) Antonio Prieto iniciaba, a los 24 años, una extensa trayectoria narrativa en la que fueron sucediéndose títulos como Vuelve atrás Lázaro, prologada por Baquero Goyanos, en la edición de Planeta, 1958; Elegía por una esperanza, Madrid, Narcea, 1972 con prólogo y estudio de A. Valbuena Prat, Premio Ondas; Secretum, Premio Novelas y Cuentos, Planeta, 1986; El Embajador, Fundación J. M. Lara, Sevilla, 2005, prólogo de M. Alvar, epílogo de Bartolomé Bennassar; La plaza de la memoria, X Premio Andalucía de Novela, Sevilla, 1995; El ciego de Quíos, Seix Barral, 1996; Isla Blanca, Seix Barral, 1997, Premio de la Crítica de Andalucía de ese año concedido también en 2003 a Una y todas las guerras; Invención para una duda, Seix Barral, 2006, prólogo de Pere Gimferrer; La metáfora inacabada, Seix Barral, 2008 y la última novela, La sombra de Horacio, Academia Alfonso X de Murcia, 2009, prologada por Francisca Moya, apreciada por Ángel Basanta (El Cultural) como «deliciosa novela para lectores cultos» y por Luis Alberto de Cuenca (Mercurio) como «originalísima biografía horaciana, exemplum de fusión mítica, y de una apabullante lección de prosa castellana».

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.