• HASTA EL ÚLTIMO MAR

    YAN, VASILI VALDEMAR Ref. 9788477027799 Altres de la mateixa col·lecció Altres del mateix autor
    CON ESTE VOLUMEN SE CIERRA LA TRILOGÍA DEL IMPERIO MONGOL, QUE COMENZÓ CON "GENGIS KAN" (COLECCIÓN HISTÓRICA Nº19). NO OBSTANTE SER UN TRILOGÍA, CADA VOLUMEN CUENTA UNA HISTORIA COMPLETA QUE PUEDE LEERSE INDEPENDIENTEMENTE DEL RESTO.Vasili Grigoryevich Yantchevetski (VasiliYan), nacido en Kiev y fal...
    Ancho: 140 cm Largo: 215 cm Peso: 250 gr
    Registra't i guanya punts amb totes les teves compres. Al comprar aquest producte, podràs obtenir fins a 23 punts, amb un valor de 1,15 € per a la teva propera compra.
    Sense Estoc - Consultar disponibilitat
    23,10 €
  • Descripció

    • Encuadernació : Otros
    • ISBN : 978-84-7702-779-9
    • Data d'edició : 01/11/2014
    • Any d'edició : 2014
    • Idioma : Español, Castellano
    • Autors : YAN, VASILI
    • Nº de pàgines : 424
    • Col·lecció : HISTÓRICA
    • Nº de col·lecció : 23
    CON ESTE VOLUMEN SE CIERRA LA TRILOGÍA DEL IMPERIO MONGOL, QUE COMENZÓ CON "GENGIS KAN" (COLECCIÓN HISTÓRICA Nº19). NO OBSTANTE SER UN TRILOGÍA, CADA VOLUMEN CUENTA UNA HISTORIA COMPLETA QUE PUEDE LEERSE INDEPENDIENTEMENTE DEL RESTO.


    Vasili Grigoryevich Yantchevetski (VasiliYan), nacido en Kiev y fallecido en Moscú, fue periodista, corresponsal en la I Guerra Mundial, profesor, orientalista experto, viajero y escritor. Autor de una veintena de novelas históricas, destaca entre su producción literaria el ciclo de tres obras que dedicó al imperio e invasiones mongolas: Gengis-Kan (1939), sobre el surgimiento del poder militar mongol y su embestida contra el imperio joresmio, con capital en la mítica Samarcanda, Batú (1942), que se ocupa de la ascensión de Batú, el kan que capitaneará la expansión de los mongoles hacia Europa (números 19 y 22 de la colección Valdemar/Histórica), y Hasta el último mar (1955), que hoy presentamos, que se ocupa de la crea­ción del kanato conocido como «La Horda de Oro» y su conquista de los territorios rusos y ucranianos.
    Hasta el último mar sigue las peripecias vitales y militares de Batú, nieto de Gengis-Kan, al que se confía la tarea de afianzar el poder mongol en el noroeste del imperio (el territorio que siglos después se convertiría en la Unión Soviética). Batú acaudilla un ejército de 130.000 jinetes, con sus pertrechos, esclavos, caballos de remonta y siervos. La Horda de Oro avanza sin freno en condiciones extremas: ríos helados, inmensos pantanos, desiertos inhóspitos y cordilleras infranqueables. VasiliYan da voz a santones islámicos, a los valerosos guerreros kipchakos, a jinetes mongoles, al heroico príncipe de Riazán o a la bella cautiva Yulduz-Jatún, que llegó a ser la favorita de Batú Kan, ofreciendo al lector una diversidad de puntos de vista que conforma un rico tapiz lleno de nombres exóticos, rituales chamánicos y extrañas costumbres de culturas muy distintas, un fresco histórico que adopta un tono épico y un aire de leyenda.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.