• AUDITORIA DEL MARKETING, LA

    CÓMO PASAR DE LA TEORÍA A LA PRÁCTICA DE MARKETING.

    MCDONALD, MALCOLM DIAZ DE SANTOS, S.A. Ref. 9788479781736 Altres de la mateixa col·lecció Altres del mateix autor
    INDICE: Comprensión del proceso de marketing. EL proceso de planificación de marketing. Eliminando las barreras a la planificación de marketing. El clientey la auditoría de marketing. La auditoría del producto. Establecimiento de objetivos y estrategias de marketing. Publicidad y promoción de ventas...
    Dimensions: 215 x 150 x 16 mm Peso: 410 gr
    Registra't i guanya punts amb totes les teves compres. Al comprar aquest producte, podràs obtenir fins a 23 punts, amb un valor de 1,15 € per a la teva propera compra.
    Sense Estoc - Consultar disponibilitat
    23,44 €
  • Descripció

    • Encuadernació : Rústica
    • ISBN : 978-84-7978-173-6
    • Data d'edició : 01/09/1994
    • Any d'edició : 1994
    • Idioma : Español, Castellano
    • Autors : MCDONALD, MALCOLM
    • Nº de pàgines : 312
    • Col·lecció : R
    INDICE: Comprensión del proceso de marketing. EL proceso de planificación de marketing. Eliminando las barreras a la planificación de marketing. El clientey la auditoría de marketing. La auditoría del producto. Establecimiento de objetivos y estrategias de marketing. Publicidad y promoción de ventas. El plan de ventas. El plan e precios. Información de marketing. Implantación del plan de marketing.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.