• CALIDAD DE SERVICIO : DEL MARKETING A LA ESTRATEGI

    DEL MARKETING A LA ESTRATEGIA

    LARREA ANGULO, PEDRO DIAZ DE SANTOS, S.A. ECONOMIA-EMPRESA Ref. 9788479780012 Altres de la mateixa col·lecció Altres del mateix autor
    Calidad de servicio es un término de acuñación reciente. En la confluencia del Marketing, la gestión de recursos humanos y la dirección de operaciones, el nuevo espacio acotado por diversos académicos, consultores y managers está llamado a ser lugar de paso obligado para quienes participan en la car...
    Dimensions: 248 x 180 x 20 mm Peso: 642 gr
    Registra't i guanya punts amb totes les teves compres. Al comprar aquest producte, podràs obtenir fins a 24 punts, amb un valor de 1,20 € per a la teva propera compra.
    Sense Estoc - Consultar disponibilitat
    23,77 €
  • Descripció

    • Encuadernació : Otros
    • ISBN : 978-84-7978-001-2
    • Data d'edició : 01/12/1991
    • Any d'edició : 1991
    • Idioma : Español, Castellano
    • Autors : LARREA ANGULO, PEDRO
    • Nº de pàgines : 276
    • Col·lecció : 1v. 2
    Calidad de servicio es un término de acuñación reciente. En la confluencia del Marketing, la gestión de recursos humanos y la dirección de operaciones, el nuevo espacio acotado por diversos académicos, consultores y managers está llamado a ser lugar de paso obligado para quienes participan en la carrera de la competitividad. El presente trabajo es un resumen estructurado de los materiales y aportaciones encontradas en una amplia bibliografía referida al tema. Conscientemente, se ha querido adoptar un enfoque teórico, proponiendo un modelo conceptual apropiado y dejando para otra ocasión los correspondientes desarrollo metodológicos.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.