• INTRODUCCION A LA COMUNICACION FINANCIERA

    LOPEZ LITA, RAFAEL UNIVERSITAT JAUME I, Ref. 9788480214148 Altres de la mateixa col·lecció Altres del mateix autor
    Los factores negativos de la globalización, el rápido desarrollo de la oferta de las nuevas tecnologías no sincronizado con la demanda efectiva, y el excesivo peso de los objetivos a corto plazo en las empresas, son las notas predominantes en el momento actual. Esta obra recoge el estado del conocim...
    Ancho: 170 cm Largo: 240 cm Peso: 250 gr
    Registra't i guanya punts amb totes les teves compres. Al comprar aquest producte, podràs obtenir fins a 14 punts, amb un valor de 0,70 € per a la teva propera compra.
    Sense Estoc - Consultar disponibilitat
    14,00 €
  • Descripció

    • Encuadernació : Rústica amb solapes
    • ISBN : 978-84-8021-414-8
    • Data d'edició : 01/01/2003
    • Any d'edició : 2003
    • Idioma : CAST
    • Autors : LOPEZ LITA, RAFAEL
    • Nº de pàgines : 170
    • Col·lecció : UNIVERSITAS
    • Nº de col·lecció : 14
    Los factores negativos de la globalización, el rápido desarrollo de la oferta de las nuevas tecnologías no sincronizado con la demanda efectiva, y el excesivo peso de los objetivos a corto plazo en las empresas, son las notas predominantes en el momento actual. Esta obra recoge el estado del conocimiento sobre comunicación financiera, y resulta un instrumento útil para los profesionales.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.