• COMO GESTIONAR LAS QUEJAS Y RECLAMACIONES

    DESDE LA ATENCIÓN AL CLIENTE HASTA EL ÁMBITO LEGAL

    MESTRES SOLER, JUAN R. GESTION 2000 S.A ECONOMIA-EMPRESA Ref. 9788480884792 Altres de la mateixa col·lecció Altres del mateix autor
    El autor, por su dilatada experiencia profesional en la interacción con huéspedes y clientes, consecuente con los cargos directivos que ha desempeñado en la industria hotelera, expone en esta obra el comportamiento social, las capacidades, aptitudes y habilidades sociales que definen a los profesion...
    Ancho: 164 cm Largo: 240 cm Peso: 429 gr
    Registra't i guanya punts amb totes les teves compres. Al comprar aquest producte, podràs obtenir fins a 21 punts, amb un valor de 1,05 € per a la teva propera compra.
    Sense Estoc - Consultar disponibilitat
    20,95 €
  • Descripció

    • Encuadernació : Rústica
    • ISBN : 978-84-8088-479-2
    • Data d'edició : 01/11/2007
    • Any d'edició : 2007
    • Idioma : CAST
    • Autors : MESTRES SOLER, JUAN R.
    • Nº de pàgines : 240
    • Col·lecció : MARKETING Y VENTAS
    El autor, por su dilatada experiencia profesional en la interacción con huéspedes y clientes, consecuente con los cargos directivos que ha desempeñado en la industria hotelera, expone en esta obra el comportamiento social, las capacidades, aptitudes y habilidades sociales que definen a los profesionales eficaces desde el más modesto puesto de trabajo hasta los altos cargos directivos. Esta obra ayudará sin duda a la reflexión para intentar asimilar y poner en práctica por cuenta propia aquellos aspectos que resalta el autor para mejorar personal y profesionalmente.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.