• MARKETING SOCIAL CORPORATIVO. LA ACCION SOCIAL DE LA EMPRESA

    LA ACCIÓN SOCIAL DE LA EMPRESA

    BARRANCO SAIZ, FRANCISCO JAVIER PIRAMIDE ECONOMIA-EMPRESA Ref. 9788436819601 Altres de la mateixa col·lecció Altres del mateix autor
    En los últimos años, la empresa ha adquirido un compromiso con la sociedad de la que forma parte y que se ha incardinado en la propia estrategia del negocio como un componente más. Dentro de los planes estratégicos se incorporan políticas concretas de ámbito interno o externo que tienen por objeto d...
    Dimensions: 230 x 155 x 12 mm Peso: 324 gr
    Registra't i guanya punts amb totes les teves compres. Al comprar aquest producte, podràs obtenir fins a 24 punts, amb un valor de 1,20 € per a la teva propera compra.
    Sense Estoc - Consultar disponibilitat
    24,50 €
  • Descripció

    • Encuadernació : Otros
    • ISBN : 978-84-368-1960-1
    • Data d'edició : 01/05/2005
    • Any d'edició : 2005
    • Idioma : Español, Castellano
    • Autors : BARRANCO SAIZ, FRANCISCO JAVIER
    • Nº de pàgines : 208
    • Col·lecció : MARKETING SECTORIAL
    En los últimos años, la empresa ha adquirido un compromiso con la sociedad de la que forma parte y que se ha incardinado en la propia estrategia del negocio como un componente más. Dentro de los planes estratégicos se incorporan políticas concretas de ámbito interno o externo que tienen por objeto desarrollar proyectos de acción social de la propia empresa en colaboración con entidades sin ánimo de lucro. A este compromiso contribuye el marketing social corporativo, permitiendo dotar a la empresa y a sus productos y servicios de atributos solidarios, facilitando que éstos sean así percibidos por el mercado y por el resto de los stakeholders, y reforzando positivamente la imagen y reputación de la organización.
    El marketing social corporativo todavía tiene dentro de la empresa un amplio campo por desarrollar, y su éxito será consecuencia de la profesionalidad y creatividad que se emplee en su gestión, además del comportamiento ético que por principio debe regir todas las actuaciones empresariales.
    A esto pretende contribuir esta obra, en la que se plantea la estrategia de acción social de la empresa desde la óptica del proyecto de marketing social corporativo.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.