• INVESTIGAR EN COMUNICACION

    BERGANZA CONDE, Mº ROSA / RUIZ SAN ROMAN, JOSE A. MCGRAW-HILL ECONOMIA-EMPRESA Ref. 9788448198251 Altres del mateix autor
    Este libro reúne las aportaciones de once profesores de siete facultades de Comunicación españolas. Todos ellos cuentan con un cualificado currículo investigador y una probada experiencia docente. Supone uno de los proyectos más ambiciosos encaminados a la cualificación de la investigación en medios...
    Dimensions: 240 x 170 x 16 mm Peso: 489 gr
    Registra't i guanya punts amb totes les teves compres. Al comprar aquest producte, podràs obtenir fins a 44 punts, amb un valor de 2,20 € per a la teva propera compra.
    Sense Estoc - Consultar disponibilitat
    44,09 €
  • Descripció

    • Encuadernació : Otros
    • ISBN : 978-84-481-9825-1
    • Data d'edició : 01/03/2005
    • Any d'edició : 2005
    • Idioma : Español, Castellano
    • Autors : BERGANZA CONDE, Mº ROSA / RUIZ SAN ROMAN, JOSE A.
    • Nº de pàgines : 384
    Este libro reúne las aportaciones de once profesores de siete facultades de Comunicación españolas. Todos ellos cuentan con un cualificado currículo investigador y una probada experiencia docente. Supone uno de los proyectos más ambiciosos encaminados a la cualificación de la investigación en medios de comunicación elaborado originalmente en español. En esta obra los coordinadores han querido poner al servicio de la comunidad universitaria un texto riguroso y asequible, ilustrado con ejemplos claros y con datos actualizados del mundo de los medios de comunicación. Será de gran utilidad como instrumento de consulta para profesionales y como material didáctico en la formación de futuros profesionales de la investigación social.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.