• APRENDER LAS CLAVES DEL CRM EN UNA SEMANA

    EN UNA SEMANA

    LANGFORD-WOOD, NAOMI / SALTER, BRIAN GESTION 2000 S.A ECONOMIA-EMPRESA Ref. 9788496426214 Altres de la mateixa col·lecció Altres del mateix autor
    Tener una buena cartera de clientes es fundamental para cualquier empresa, puesto que sin clientes no habría ingresos y consiguientemente no habría negocio.Encontrar nuevos clientes y retener los existentes a partir del establecimiento de relaciones leales es el objetivo más importante para las empr...
    Ancho: 130 cm Largo: 200 cm Peso: 150 gr
    Registra't i guanya punts amb totes les teves compres. Al comprar aquest producte, podràs obtenir fins a 10 punts, amb un valor de 0,50 € per a la teva propera compra.
    Sense Estoc - Consultar disponibilitat
    9,95 €
  • Descripció

    • Encuadernació : Rústica
    • ISBN : 978-84-96426-21-4
    • Data d'edició : 01/11/2007
    • Any d'edició : 2007
    • Autors : LANGFORD-WOOD, NAOMI / SALTER, BRIAN
    • Nº de pàgines : 96
    • Col·lecció : EN UNA SEMANA
    Tener una buena cartera de clientes es fundamental para cualquier empresa, puesto que sin clientes no habría ingresos y consiguientemente no habría negocio.

    Encontrar nuevos clientes y retener los existentes a partir del establecimiento de relaciones leales es el objetivo más importante para las empresas ya que garantiza su supervivencia empresarial.

    En este libro encontrará diversos consejos y tácticas para establecer relaciones duraderas con sus clientes y así afianzar la continuidad de su empresa.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.