• PRINCIPIOS DE ECONOMIA. LIBRO DE EJERCICIOS

    GIMENO, JUAN A. (COORD.) I D'ALTRES MCGRAW-HILL ECONOMIA-EMPRESA Ref. 9788448146009 Altres del mateix autor
    Este libro de ejercicios complementa al libro de texto “PRINCIPIOS DE ECONOMÍA” de Juan A. Gimeno. ISBN 84-481-3985-2 (2003)
    Dimensions: 240 x 170 x 15 mm Peso: 449 gr
    Registra't i guanya punts amb totes les teves compres. Al comprar aquest producte, podràs obtenir fins a 37 punts, amb un valor de 1,85 € per a la teva propera compra.
    Sense Estoc - Consultar disponibilitat
    36,70 €
  • Descripció

    • Encuadernació : Otros
    • ISBN : 978-84-481-4600-9
    • Data d'edició : 01/09/2005
    • Any d'edició : 2005
    • Idioma : Español, Castellano
    • Autors : GIMENO, JUAN A. (COORD.) I D'ALTRES
    • Nº de pàgines : 300
    Este libro de ejercicios complementa al libro de texto “PRINCIPIOS DE ECONOMÍA” de Juan A. Gimeno.

    ISBN 84-481-3985-2 (2003)

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.