• MIDA DE LES NACIONS, LA

    ALESINA, ALBERTO; SPOLAORE, ENRICO LID.EDITORIAL EMPRESARIAL ECONOMIA-EMPRESA Ref. 9788483561126 Altres de la mateixa col·lecció Altres del mateix autor
    Alberto Alesina i Enrico Spolaore mostren en aquest llibre les noves oportunitats de competitivitat per a les nacions mitjanes i petites en un món global.
    Ancho: 150 cm Largo: 220 cm Peso: 250 gr
    Registra't i guanya punts amb totes les teves compres. Al comprar aquest producte, podràs obtenir fins a 20 punts, amb un valor de 1,00 € per a la teva propera compra.
    Sense Estoc - Consultar disponibilitat
    19,90 €
  • Descripció

    • Encuadernació : Rústica
    • ISBN : 978-84-8356-112-6
    • Data d'edició : 01/12/2008
    • Any d'edició : 2008
    • Idioma : Catalán
    • Autors : ALESINA, ALBERTO; SPOLAORE, ENRICO
    • Traductors : 0000000000000
    • Ilustradors : / 00000
    • Nº de pàgines : 0
    • Col·lecció : ACCIÓN EMPRESARIAL
    Alberto Alesina i Enrico Spolaore mostren en aquest llibre les noves oportunitats de competitivitat per a les nacions mitjanes i petites en un món global.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.