En aquest segon volum dedicat al programa de modelatge tridimensional 3DS Max 2010 s'estudien en profunditat les principals eines d'aplicació de materials, llums, càmeres i efectes atmosfèrics i especials, així com de creació d'animacions i de renderització de les escenes. 3DS Max és un dels programes més utilitzats i respectats arreu del món pels professionals de desenvolupament de jocs, televisió, cinema i composició digital. Amb aquests 100 exercicis l'usuari millorarà els seus coneixements del programa i aprendrà a realitzar operacions, que bé poden considerar-se avançades, amb les múltiples eines d'edició que s'han millorat en aquesta nova versió. Amb aquest llibre: Aprendrà a aplicar materials als objectes de les escenes i editar-los per aconseguir diferents efectes. Coneixerà la importància d'una correcta il·luminació en les escenes per a dotar-les de major realisme. Descobrirà la manera de posar càmeres i obtenir diferents enquadraments i punts de vista de les escenes. Utilitzarà les múltiples eines del programa per generar i reproduir animacions senzilles i complexes. Afegirà múltiples efectes especials i atmosfèrics i renderitzarà les escenes per a comprovar els espectaculars i realistes resultats que es poden arribar a obtenir. Tots els títols d'aquesta col·lecció en color i amb un format de 19,5x24 cm, la qual cosa permet una lectura mes agradable dels temes tractats.