• COMPORTAMIENTO DEL CONSUMIDOR

    NOEL, HAYDEN BLUME Ref. 9788480769686 Altres de la mateixa col·lecció Altres del mateix autor
    Una visión global de las necesidades y las motivaciones del consumidor a través de ejemplos reales, estudios de casos y ejercicios prácticos. Una completa introducción al complejo mundo del marketing moderno gracias a las explicaciones accesibles de los distintos roles que desempeñan la etnicidad, l...
    Ancho: 160 cm Largo: 230 cm Peso: 250 gr
    Registra't i guanya punts amb totes les teves compres. Al comprar aquest producte, podràs obtenir fins a 23 punts, amb un valor de 1,15 € per a la teva propera compra.
    Sense Estoc - Consultar disponibilitat
    22,90 €
  • Descripció

    • Encuadernació : Otros
    • ISBN : 978-84-8076-968-6
    • Data d'edició : 01/02/2012
    • Any d'edició : 2012
    • Idioma : Español, Castellano
    • Autors : NOEL, HAYDEN
    • Ilustradors : /
    • Nº de pàgines : 176
    • Col·lecció : BLUME MARKETING
    • Nº de col·lecció : 01
    Una visión global de las necesidades y las motivaciones del consumidor a través de ejemplos reales, estudios de casos y ejercicios prácticos. Una completa introducción al complejo mundo del marketing moderno gracias a las explicaciones accesibles de los distintos roles que desempeñan la etnicidad, la religión, la clase, la edad y el género en las acciones de los consumidores. Muestra el proceso secuencial de la toma de decisión del consumidor, desde el reconocimiento inicial del problema hasta la búsqueda de información, la evaluación, la elección y los procesos de postdecisión.En la actualidad existen dos enfoques principales del estudio del comportamiento del consumidor: un enfoque micro, que estudia al consumidor como individuo y examina los numerosos procesos, psicológicos y de otras índoles, por los que pasan los consumidores cuando adquieren, consumen y utilizan bienes y servicios; y un enfoque macro, que se centra en cómo funciona el consumidor dentro de un grupo y cómo influye esto en su comportamiento. Con la era digital, las fronteras se han desdibujado y el mercado se ha ampliado. Así, para un consumidor de Taiwán es casi tan fácil adquirir un CD de una empresa de Tapéi como de una de Sídney en Australia. Este libro tiene en cuenta los múltiples tipos de consumidores que existen en todo el mundo y explora cómo difieren sus comportamientos. Existen muchos ejemplos de consumidores y empresas de distintos países que conforman un mercado sin fronteras muy influido por la revolución digital mundial.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.