• VENTAJA COMPETITIVA

    CREACIÓN Y SOSTENIBILIDAD DE UN RENDIMIENTO SUPERIOR

    PORTER, MICHAEL E. PIRAMIDE ECONOMIA-EMPRESA Ref. 9788436823219 Altres de la mateixa col·lecció Altres del mateix autor
    Ventaja competitiva, publicada en inglés en 1985 con más de treinta reimpresiones de la edición original y traducida a trece lenguas, es una obra de gran vigencia y actualidad. En ella el prestigioso autor Michael E. Porter, padre de la estrategia competitiva moderna, muestra a empresarios, directiv...
    Ancho: 170 cm Largo: 235 cm Peso: 250 gr
    Registra't i guanya punts amb totes les teves compres. Al comprar aquest producte, podràs obtenir fins a 44 punts, amb un valor de 2,20 € per a la teva propera compra.
    Sense Estoc - Consultar disponibilitat
    43,95 €
  • Descripció

    • Encuadernació : Otros
    • ISBN : 978-84-368-2321-9
    • Data d'edició : 01/03/2010
    • Any d'edició : 2010
    • Idioma : Español, Castellano
    • Autors : PORTER, MICHAEL E.
    • Traductors : 0550012794000
    • Ilustradors : /
    • Nº de pàgines : 592
    • Col·lecció : EMPRESA Y GESTIÓN
    Ventaja competitiva, publicada en inglés en 1985 con más de treinta reimpresiones de la edición original y traducida a trece lenguas, es una obra de gran vigencia y actualidad. En ella el prestigioso autor Michael E. Porter, padre de la estrategia competitiva moderna, muestra a empresarios, directivos y estudiantes los conceptos y herramientas para crear y mantener la ventaja competitiva, esto es, el valor que una empresa logra crear para sus clientes.
    Introduce un concepto innovador: la cadena de valor, que consiste en conocer las fuentes potenciales para crear ventajas sobre los competidores mediante el análisis de cada una de las actividades que se realizan en la empresa ?diseño, producción, comercialización y distribución de productos?. La cadena de valor de Porter permite a los directivos aislar las fuentes de valor que marcan el precio más competitivo, y los criterios para sustituir un producto o servicio por otro. El autor muestra cómo la ventaja competitiva no sólo explica cada actividad de la empresa, sino también la relación entre ellas, cuáles son las actividades que tienen que ver con los proveedores y cuáles son las actividades dirigidas a los clientes. Ventaja competitiva también ofrece por primera vez herramientas para la segmentación estratégica de la empresa y la evaluación rigurosa para la diversificación.
    El trabajo de Porter convierte de forma extraordinaria la complejidad de la competitividad en una estrategia clara y funcional.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.