• TEORIA DE LA COMPETENCIA EN NEOCLASICOS Y EN MARX

    WEEKS, JOHN MAIA EDICIONES ECONOMIA-EMPRESA Ref. 9788492724048 Altres de la mateixa col·lecció Altres del mateix autor
    Este pequeño libro hace una doble e importante aportación al análisis teórico de la competencia capitalista: 1) ofrece una alternativa a la teoría neoclásica, y 2) deslinda la aportación de Marx (la competencia, que viene regulada por la ley del valor-trabajo, es un proceso de intensidad creciente, ...
    Ancho: 110 cm Largo: 170 cm Peso: 250 gr
    Registra't i guanya punts amb totes les teves compres. Al comprar aquest producte, podràs obtenir fins a 9 punts, amb un valor de 0,45 € per a la teva propera compra.
    Sense Estoc - Consultar disponibilitat
    9,00 €
  • Descripció

    • Encuadernació : Rústica
    • ISBN : 978-84-92724-04-8
    • Data d'edició : 01/06/2009
    • Any d'edició : 2009
    • Idioma : Español, Castellano
    • Autors : WEEKS, JOHN
    • Traductors : ENG0060000004000
    • Ilustradors : /
    • Nº de pàgines : 100
    • Col·lecció : CLAVES PARA COMPRENDER LA ECONOMÍA
    Este pequeño libro hace una doble e importante aportación al análisis teórico de la competencia capitalista: 1) ofrece una alternativa a la teoría neoclásica, y 2) deslinda la aportación de Marx (la competencia, que viene regulada por la ley del valor-trabajo, es un proceso de intensidad creciente, siendo el monopoliio una excepción en la historia capitalista) de las elaboraciones más populares de muchos marxistas (para los cuales, los monopolios ?nueva etapa del capitalismo? eliminan la ley del valor).

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.