• MARKETING PRACTICO.UNA VISION ESTRATEGICA DE UN PLAN DE MARKETING

    ECHEVARRIA, LINA MARIA STARBOOK EDITORIAL, S.A. LLIBRE TÈCNIC Ref. 9788492650040 Altres del mateix autor
    El marketing ha dejado de ser un área funcional de la empresa para constituirseen el eje estratégico de todas las decisiones de una compañía en términos delmercado y de su entorno. Decisiones que se ven afectadas por cambios en loshábitos de consumo, por el aumento de los competidores y por el desar...
    Ancho: 170 cm Largo: 240 cm Peso: 250 gr
    Registra't i guanya punts amb totes les teves compres. Al comprar aquest producte, podràs obtenir fins a 20 punts, amb un valor de 1,00 € per a la teva propera compra.
    Sense Estoc - Consultar disponibilitat
    19,90 €
  • Descripció

    • Encuadernació : Rústica
    El marketing ha dejado de ser un área funcional de la empresa para constituirse
    en el eje estratégico de todas las decisiones de una compañía en términos del
    mercado y de su entorno. Decisiones que se ven afectadas por cambios en los
    hábitos de consumo, por el aumento de los competidores y por el desarrollo
    de nuevos productos. Por este motivo, el propósito de un empresario es crear
    y mantener a los clientes a través de una efectiva ejecución de sus estrategias
    de venta. Para alcanzar este objetivo, el empresario o la persona encargada
    del área de marketing debe utilizar la planificación y la ejecución para coordinar
    un acercamiento hacia su mercado objetivo.
    Este libro explica paso a paso el diseño de un plan de marketing, facilitando
    al lector la comprensión de los conceptos a través de la aplicación de una
    guía que se ajusta a las necesidades de cada empresa. Cada componente del
    plan es desarrollado a través de un ejemplo que ilustra todos los elementos
    del marketing desde una perspectiva de propósito. El lector encontrará en el
    contenido del libro una manera sencilla y fácil de elaborar un plan estratégico de
    venta. Esta edición es el resultado de nueve años de experiencia en formación
    y consultoría empresarial en el área de marketing de pequeñas y medianas
    empresas.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.