• TEORÍAS DEL COMERCIO INTERNACIONAL

    SHAIKH, ANWAR MAIA EDICIONES ECONOMIA-EMPRESA Ref. 9788492724062 Altres de la mateixa col·lecció Altres del mateix autor
    El libro analiza los fundamentos de las principales teorías del comercio internacional, comparando sobre todo la teoría ricardiana de los costes comparativos con la teoría de los costes absolutos desarrollada por A. Smith y K. Marx a partir de la teoría laboral del valor. Junto a la crítica de la te...
    Ancho: 11 cm Largo: 17 cm Peso: 250 gr
    Registra't i guanya punts amb totes les teves compres. Al comprar aquest producte, podràs obtenir fins a 10 punts, amb un valor de 0,50 € per a la teva propera compra.
    Sense Estoc - Consultar disponibilitat
    10,00 €
  • Descripció

    • Encuadernació : Rústica
    • ISBN : 978-84-92724-06-2
    • Data d'edició : 01/09/2009
    • Any d'edició : 2009
    • Idioma : Español, Castellano
    • Autors : SHAIKH, ANWAR
    • Traductors : ENG0080000004000
    • Ilustradors : /
    • Nº de pàgines : 125
    • Col·lecció : CLAVES PARA COMPRENDER LA ECONOMÍA
    El libro analiza los fundamentos de las principales teorías del comercio internacional, comparando sobre todo la teoría ricardiana de los costes comparativos con la teoría de los costes absolutos desarrollada por A. Smith y K. Marx a partir de la teoría laboral del valor. Junto a la crítica de la teoría del dinero de Ricardo, se hace también un repaso crítico de aportaciones marxistas basadas en el intercambio desigual y otras ideas similares, como las de Arghiri Emmanuel, Samir Amin, Ernest Mandel, etc.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.