• ESTRATEGIA COMPETITIVA

    TÉCNICAS PARA EL ANÁLISIS DE LA EMPRESA Y SUS COMPETIDORES

    PORTER, MICHAEL E. PIRAMIDE ECONOMIA-EMPRESA Ref. 9788436823387 Altres de la mateixa col·lecció Altres del mateix autor
    Cerca de su sexagésima impresión en inglés y traducida a diecinueve idiomas, la Estrategia competitiva de Michael E. Porter ha transformado la teoría, la práctica y la enseñanza de la estrategia empresarial en todo el mundo. Innovador por su simplicidad, como los grandes descubrimientos, su análisis...
    Ancho: 163 cm Largo: 232 cm Peso: 250 gr
    Registra't i guanya punts amb totes les teves compres. Al comprar aquest producte, podràs obtenir fins a 42 punts, amb un valor de 2,10 € per a la teva propera compra.
    Sense Estoc - Consultar disponibilitat
    41,95 €
  • Descripció

    • Encuadernació : Otros
    • ISBN : 978-84-368-2338-7
    • Data d'edició : 01/11/2009
    • Any d'edició : 2009
    • Idioma : Español, Castellano
    • Autors : PORTER, MICHAEL E.
    • Traductors : 0400010174000
    • Ilustradors : /
    • Nº de pàgines : 456
    • Col·lecció : EMPRESA Y GESTIÓN
    Cerca de su sexagésima impresión en inglés y traducida a diecinueve idiomas, la Estrategia competitiva de Michael E. Porter ha transformado la teoría, la práctica y la enseñanza de la estrategia empresarial en todo el mundo. Innovador por su simplicidad, como los grandes descubrimientos, su análisis de la industria explica la complejidad de la competitividad de la empresa como cinco fuerzas subyacentes. Porter introduce una de las herramientas competitivas más poderosas desarrollada hasta el momento: sus tres estrategias genéricas ?liderazgo en costes, diferenciación y segmentación? que ponen su teoría de la estrategia en un lugar destacado. A lo largo de casi dos décadas desde su publicación, la teoría de Porter para predecir el comportamiento del competidor ha dado lugar a un nuevo método de evaluación de la competencia.
    Estrategia competitiva ha ocupado un vacío en el pensamiento de la gestión directiva, dirigiendo sus enseñanzas hacia la pregunta sobre cómo las empresas logran una rentabilidad superior, la rica y perspicaz teoría de Porter comprende una sofisticada visión de la competencia, no superada en el último cuarto de siglo.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.