• NUEVO PARADIGMA DE LA INTERMEDIACIÓN TURÍSTICA, EL

    BORJA SOLÉ, LUIS DE/GOMIS, JOAN MIQUEL PIRAMIDE Ref. 9788436823189 Altres de la mateixa col·lecció Altres del mateix autor
    El sector turístico no es ajeno a la evolución de las tecnologías de la información y la comunicación (TIC) que algunos califican de revolucionaria, especialmente en aquellos aspectos vinculados a los canales de intermediación, como la distribución y la comercialización.El análisis de los modelos de...
    Ancho: 240 cm Largo: 190 cm Peso: 250 gr
    Registra't i guanya punts amb totes les teves compres. Al comprar aquest producte, podràs obtenir fins a 31 punts, amb un valor de 1,55 € per a la teva propera compra.
    Sense Estoc - Consultar disponibilitat
    30,95 €
  • Descripció

    • Encuadernació : Otros
    • ISBN : 978-84-368-2318-9
    • Data d'edició : 01/10/2009
    • Any d'edició : 2009
    • Idioma : Español, Castellano
    • Autors : BORJA SOLÉ, LUIS DE/GOMIS, JOAN MIQUEL
    • Traductors : ENG0150004434000
    • Ilustradors : /
    • Nº de pàgines : 232
    • Col·lecció : ECONOMÍA Y EMPRESA
    El sector turístico no es ajeno a la evolución de las tecnologías de la información y la comunicación (TIC) que algunos califican de revolucionaria, especialmente en aquellos aspectos vinculados a los canales de intermediación, como la distribución y la comercialización.
    El análisis de los modelos de comunicación permite establecer los factores clave que determinan los cambios que se identifican en esta área provocando una transformación en las relaciones entre los distintos actores que participan en la cadena de valor turística: proveedores, intermediarios y consumidores. Las tecnologías de la información y la comunicación han facilitado el acercamiento de los proveedores a los consumidores planteando nuevos escenarios que obligan a redefinir el rol de los intermediarios. Nuevas realidades, como la del fenómeno de las compañías low cost y el auge de las redes sociales y el nuevo protagonismo del ciudadano, apuntan a cambios que merecen ser estudiados.
    El libro analiza detalladamente la transformación estructural que está viviendo el sector turístico a través de los cambios de su organización interna y los del entorno social y económico, apuntando a los posibles escenarios de futuro.
    La obra está escrita con una orientación muy práctica, pero con gran rigor, aportando explicaciones claras sobre los conceptos tratados e incluyendo numerosos casos de estudio, así como esquemas, tablas resumen, términos clave, preguntas de revisión y bibliografía complementaria que facilitan la comprensión de los temas expuestos.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.