• TEORIA MUSICAL Y ARMONIA MODERNA, VOL 1

    HERRERA, ENRIC ANTONI BOSCH EDITOR LLIBRES MÚSICA Ref. 9788485855315 Altres de la mateixa col·lecció Altres del mateix autor
    Una visión actual de la armonía no clásica. Desde los conceptos musicales más básicos hasta la armonización de una melodía. Herramienta básica para iniciar estudios de esta materia.
    Dimensions: 240 x 170 x 8 mm Peso: 250 gr
    Registra't i guanya punts amb totes les teves compres. Al comprar aquest producte, podràs obtenir fins a 12 punts, amb un valor de 0,60 € per a la teva propera compra.
    Sense Estoc - Consultar disponibilitat
    12,00 €
  • Descripció

    • Encuadernació : Rústica
    • ISBN : 978-84-85855-31-5
    • Data d'edició : 01/09/1990
    • Any d'edició : 1990
    • Idioma : Español, Castellano
    • Autors : HERRERA, ENRIC
    • Nº de pàgines : 136
    • Col·lecció : ANTONI BOSCH EDITO
    Una visión actual de la armonía no clásica. Desde los conceptos musicales más básicos hasta la armonización de una melodía. Herramienta básica para iniciar estudios de esta materia.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.