• 10 ANY D'OPERA A LA UNIVERSITAT (1988-1998)

    ALIER, ROGER PAGES EDITORS LLIBRES DE MÚSICA Ref. 9788479356132 Altres de la mateixa col·lecció Altres del mateix autor
    El llibre és el testimoni de deu anys (més un!) d'activitat operística . El llibre glossa el que han estat aquests deu anys i les onze òperes que s'han representat, des de 1988 a 1998 al Pati de Lletres de la Universitat de Barcelona. El llibre és il·lustrat amb fotografies a tot color de Daniel Cas...
    Dimensions: 220 x 220 x 11 mm Peso: 544 gr
    Registra't i guanya punts amb totes les teves compres. Al comprar aquest producte, podràs obtenir fins a 18 punts, amb un valor de 0,90 € per a la teva propera compra.
    Sense Estoc - Consultar disponibilitat
    18,03 €
  • Descripció

    • Encuadernació : Otros
    El llibre és el testimoni de deu anys (més un!) d'activitat operística . El llibre glossa el que han estat aquests deu anys i les onze òperes que s'han representat, des de 1988 a 1998 al Pati de Lletres de la Universitat de Barcelona. El llibre és il·lustrat amb fotografies a tot color de Daniel Casanovas.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.