• LLORO DE PEL.LICULA, UN

    CARBO, J. TANDEM EDICIONS Ref. 9788481311266 Altres de la mateixa col·lecció Altres del mateix autor
    Relat curt que ret homenatge al cinema tot explicant-nos amb ritme ràpid i trepidant les aventures d´un lloro de pel·lícula.
    Ancho: 130 cm Largo: 205 cm Peso: 250 gr
    Registra't i guanya punts amb totes les teves compres. Al comprar aquest producte, podràs obtenir fins a 9 punts, amb un valor de 0,45 € per a la teva propera compra.
    Sense Estoc - Consultar disponibilitat
    9,20 €
  • Descripció

    • Encuadernació : Rústica
    • ISBN : 978-84-8131-126-6
    • Data d'edició : 01/12/1996
    • Any d'edició : 1996
    • Autors : CARBO, J.
    • Ilustradors : GIMÉNEZ, PACO / GIMÉNEZ, PACO
    • Nº de pàgines : 63
    • Col·lecció : LA BICICLETA NEGRA
    • Nº de col·lecció : 13
    Relat curt que ret homenatge al cinema tot explicant-nos amb ritme ràpid i trepidant les aventures d´un lloro de pel·lícula.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.